Crystal Prestige Elite reviews

6,1

van de Schootbrugge
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Prachtig hotel maar eten een drama

Zoals in de titel benoemd erg mooi hotel, ruim opgezet met veel zwembaden, genoeg ligplekken en veel drink gelegenheden. Maar dan het eten, veel van het eten is lauw, slap en smakeloos. Ze hebben totaal geen idee hoe ze de gerechten op temperatuur moeten houden. Elke dag het zelfde eten, erg weinig variatie. Ze gooien elke keer nieuwe gerechten bovenop het oude, daarnaast hadden ze een kinderbuffet met ontzettend weinig keuze. Hier werd sochtends o.a. patat geserveerd! Wij waren met 4 volwassenen en 2 kinderen, de 2 kinderen en 3 van de 4 volwassenen hebben een voedselvergiftiging opgelopen, met hevige buikklachten, braken en diarree. Ik heb zelf een vlucht eerder geboekt om maar zo snel mogelijk weg te zijn uit het hotel. Voor mij nooit meer dit hotel en dan heb ik het nog niet eens gehad over al die russen die je vakantie verstoren met voorkruipen bij eten en drinken en schreeuwen midden in de nacht op de gang. Mensen boek alsjeblieft een ander hotel, dit is geen 5 sterren waard.

Hr. J. Smit
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Ontspannen

Alles ging relaxed alles mocht geen regeltjes erg vriendelijk personeel mooie omgeving

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2022

Leuk voor een korte vakantie

Veel van hetzelfde dagelijks. Hotel is voornamelijk gericht op russen, polen en duitsers Eten is niet speciaal te noemen en er is weinig variatie. Qua drinken is er veel te weinig bediening.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Super accommodatie

Erg goed verzorgde accomodatie, goed en gevarieerd eten, veel ruimte

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Paradijsje

Wat een prachtig mooi en schoon hotek. Eten was super goed. Het ontbreekt je echt aan niks. Ondanks dat het groot is oogt het rustig. Altijd plek om je handdoek ergens neer te leggen. Buiten het hotel erg veel winkeltjes.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Personeel was super vriendelijk

Amara world was fijne locatie, personeel was super aardig en behulpzaam