10 beoordelingen voor Hotel Gural Premier Tekirova in Kemer Turkse Riviera

6.8
    8.8
    Bastiaan
    op 03.05.2019:

Geweldig resort met veel mogelijkheden

Met ons gezin hebben we 10 dagen vertoefd in dit resort. Het was een geweldige tijd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar ook niet opdringerig.
    Wat ons het meest opviel was de netheid op het park en de hygiëne in de restaurants. Dat is echt veel beter dan in andere resorts. Het eten is prachtig opgemaakt en smaakt heerlijk. Veel nieuwe dingen geproefd, je merkt dat er goede producten worden gebruikt.
    De zwembaden tussen de kamers zijn ruim, maar niet verwarmd. Het hoofdzwembad wel. Rondom de zwembaden zijn poolbars gelegen waar je alle drankjes kan bestellen die je maar wenst. Er worden A-producten gebruikt waar je niet voor hoeft bij te betalen, alles is bij de prijs inbegrepen. De kinderen weten al snel de gang naar de diepvries waar diverse ijsjes verkrijgbaar zijn (o.a. Magnums, waterijsjes en cornetto's).
    Het waterpark is direct op het resort en ontzettend leuk, onze kinderen 7 en 8 jaar hebben hier dagelijks genoten van de glijbanen en het piratenschip. Rondom alle zwembaden lopen de gehele dag lifeguards die de boel in de gaten houden.
    Elke avond is er animatie in de kidsclub en in het theater. Ook dat is van hoge kwaliteit. De shows zijn geweldig om te zien.
    Wij waren er in de eerste week van de meivakantie (laatste week april). Het was er niet heel druk (park ongeveer half vol).
    Er zijn gasten van verschillende nationaliteiten en er hangt een relaxte en gemoedelijke sfeer.

Wim
    op 10.05.2018:

Fantasties

Prettig hotel , goede service , fantastische vakantie

Nicky
    op 28.07.2017:

Zeer mooi luxehotel

Zeer mooi luxehotel in een prachtige omgeving. Als je hier je gading van eten niet vindt dan weet ik het ook niet. Heel kindvriendelijk hotel met 2 keer per week een kidsfestival met springkastelen, ... Op zaterdag is er een spectaculaire galanight.
    Zeker een aanrader om een keertje uit te proberen.

tim
    op 02.11.2013:

super mooi park

mooi park vriendelijke mensen, lekker eten. wat wij erg jammer vonden dat onze reis leider er niet iedere dag was en wij deze man niet telefonisch konden bereiken. wij wilde graag weten hoelaat we werden opgehaald en dat werd niet in het boek verteld. ook de winkels op het park+hamam was mega duur.

Diana
    op 01.11.2013:

mooi schoon resort

helaas tijdens ons verblijf werknemers + gezin van porseleinfabriek, gehele park vrouwen met hoofddoek , gingen gekleed zwemmen ! ons vakantiegevoel weg !

Melanie
    op 08.10.2013:

Ein super tolles Hotel ohne Abstriche

Es handelt sich um eine sehr große und weitläufige Anlage. Alles ist grün und gepflegt. Die 3-stöckigen Häuser verteilen sich im hintern Teil der Anlage. Es gibt einen großen Aquapark, 2 Pools und den Hoteleigenen Strand. Außerdem besitzt die Anlage mehrere Bars und Restaurants. Dadurch hat man sehr viel Sitzmöglichkeiten. Durch die größe der Anlage verteilen sich die Urlauber sehr gut und man hat nie Probleme eine passende lIege zu bekommen.

Svetlana
    op 20.05.2013:

Super de luxe, kindvriendelijk, schoon, mooi

niks aan te merken, alles was geweldig. kan niet betere hotel voorstellen.

Soraya
    op 14.10.2012:

Goed familihotel

Heel goed hotel allen jammer dat er praktisch geen Engels wordt gesproken of heel slecht daar in tegen Russisch vloeiend
    En de bedden zijn erg hard
    En wat echt slecht geregeld was geen magnetron voor het eten voor mijn kleinzoon eet niet meer uit potjes die konden wel opgewarmd worden

• Bastiaan
    op 03.05.2019:

De golfkarretjes rijden soms hard en zijn niet allemaal elektrisch.

• Wim
    op 10.05.2018:

Taal (Engels) personeel zou beter kunnen

• tim
    op 02.11.2013:

verwarmd zwembad :)

• Diana
    op 01.11.2013:

harde bedden - bij receptie top matras vragen in oktober zwemwater steenkoud ! maar 1 bad verwarmd over gehele park ! let op niet in de laatste week van het seizoen gaan ! veel dingen al dicht ! winkels op park achterlijk duur !

• Melanie
    op 08.10.2013:

Da diese Anlage sehr weit vom Geschehen ist, würde ich das Hotel nur für Badeurlauber empfehlen. Für uns war es echt ein Traum. Für Unternehmungslsutige allerdings nicht der richtige Ort.