Güral Premier Tekirova reviews

9,6
9,6

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Geweldig resort met veel mogelijkheden

Met ons gezin hebben we 10 dagen vertoefd in dit resort. Het was een geweldige tijd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar ook niet opdringerig. Wat ons het meest opviel was de netheid op het park en de hygiëne in de restaurants. Dat is echt veel beter dan in andere resorts. Het eten is prachtig opgemaakt en smaakt heerlijk. Veel nieuwe dingen geproefd, je merkt dat er goede producten worden gebruikt. De zwembaden tussen de kamers zijn ruim, maar niet verwarmd. Het hoofdzwembad wel. Rondom de zwembaden zijn poolbars gelegen waar je alle drankjes kan bestellen die je maar wenst. Er worden A-producten gebruikt waar je niet voor hoeft bij te betalen, alles is bij de prijs inbegrepen. De kinderen weten al snel de gang naar de diepvries waar diverse ijsjes verkrijgbaar zijn (o.a. Magnums, waterijsjes en cornetto's). Het waterpark is direct op het resort en ontzettend leuk, onze kinderen 7 en 8 jaar hebben hier dagelijks genoten van de glijbanen en het piratenschip. Rondom alle zwembaden lopen de gehele dag lifeguards die de boel in de gaten houden. Elke avond is er animatie in de kidsclub en in het theater. Ook dat is van hoge kwaliteit. De shows zijn geweldig om te zien. Wij waren er in de eerste week van de meivakantie (laatste week april). Het was er niet heel druk (park ongeveer half vol). Er zijn gasten van verschillende nationaliteiten en er hangt een relaxte en gemoedelijke sfeer.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2018

Fantasties

Prettig hotel , goede service , fantastische vakantie

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

Zeer mooi luxehotel

Zeer mooi luxehotel in een prachtige omgeving. Als je hier je gading van eten niet vindt dan weet ik het ook niet. Heel kindvriendelijk hotel met 2 keer per week een kidsfestival met springkastelen, ... Op zaterdag is er een spectaculaire galanight. Zeker een aanrader om een keertje uit te proberen.

Heerlijk!