Baia Salima Kemer (ex Baia Kemer Club) reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 14 september 2017

Groen, verzorgd voor een relax vakantie.

Club Salima is een een heel groen, mooi verzorgd resort voor een ontspannen vakantie aan zee. Turkse personeel is zeer vriendelijk. De bedden en de douche waren heerlijk. De voorzieningen zijn goed in orde. Goede airco op de kamer en in het restaurant. Er wordt goed gekeken naar voedselveiligheid. Ik ben altijd snel ziek op vakantie en ben het hier niet geweest. Ze hebben een speciale keuken voor "diet" dus zonder toevoegingen. Gewoon naturel rijst, aardappelen, groenten. Daar houd ik erg van. Niet te veel kruiden en sauzen. Er is ook een speciale kinderhoek in het restaurant. Er is zowel Turks eten- als internationaal. Een heerlijke vakantie om niets te doen! Alleen maar zwemmen, zee, strand, gratis sauna en eten. Paar minpunten: De vloeren in de huisjes worden slecht schoongemaakt. Zwarte voeten dus slippers aan! En er zijn veel Russen; ik spreek zelf redelijk Russisch maar het zijn over het algemeen gesloten mensen naar "buitenlanders" dit drukte de sfeer. Zeker 90% was Russisch of Russisch talig. Animatie team spreekt echt de beloofde 8 talen maar bij de receptie spreken ze nauwelijks Engels. Wel Duits/ Turks of Russisch.