Diamond Beach Hotel & Spa reviews

5,2
5,7

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Uitstekend hotel ,goed eten heel vriendelijk personeel, niks is te veel voor ze.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Heerlijk hotel

Over het algemeen komt er wat ouder publiek in dit hotel. Er is een hele grote bazar, direct aan de overkant van het hotel, met ontelbare leuke winkeltjes. Het personeel is super vriendelijk en niets is teveel om ervoor te zorgen, dat je een heerlijke vakantie hebt.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

1 van onze kinderen moet op een bank slapen. We hebben echt voor 4 personen geboekt. De Kids club is ook niet wat we er van verwacht hadden.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2022

Jammer weer

Wij vonden het jammer dat je het bedienend personeel eerst een flinke fooi moest geven,voordat ze je eigenlijk aardig tegen je deden.. Vonden ook dat er veel Duitsers waren,en meer aandacht kregen,dan mensen uit andere landen.. Nederlanders worden sowieso vind ik daar veel genegeerd.. Engels kennen ze haast niet,en de beste man achter de balie was nog te beroerd om mijn bandje door te knippen toen we naar huis gingen.. Tenslotte deed de registratienummer van de reisorganisatie helemaal niks,stond geeneens in hun database,ik bedoel van FTI-Tours reizen.. Zeer en zeer slecht vond ik dit.. En dat geschooi in het hotel om een fooi,vonden wij het ergste.. En dan nog niet eens te spreken over die kapper in het hotel.. Grote afzetter,en je wordt bijna gedwongen om alles daar te laten doen.. Heb zelfs nog een kakkerlak daar zien lopen,en had tijdens een toetje een haar erin zitten,wat ik gelijk wel een melding van gemaakt had. Vrouw die 'smorgens die eieren bakte was behoorlijk chagrijnig.. Nee,we kwamen hier voor de 3e keer na gehoord te hebben dat ze gerenoveerd hadden daar,wat we eigenlijk niet echt konden afzien,maar we komen hier niet meer terug.. Laten ze ook eens wat doen voor de Nederlanders in de animatie.. Jammer weer,tis er niet beter op geworden

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2022

Uitstekend hotel!!

Het hotel is zeker zijn 5 * waard. Ik heb nog nooit zo'n schoon hotel meegemaakt in al mijn vakanties in Turkije. In mijn periode was dit een uitstekend hotel voor ons als senioren.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

Een mooi en rustig hotel, zeker een aanrader

Eten is goed en heel uitgebreid. Zowel het ontbijt, lunch en dinner. Voor ieder wat wils. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en de koelkast wordt ook iedere dag bijgevuld. Er komen wel veel Duitsers naar dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2020

Gedateerd aan renovatie toe

We hadden voor twee weken geboekt eerste week heerlijk rustig de 2e week een hele school een week op vakantie terwijl de vakanties pas in februari zijn het leek wel hoogseizoen! Dat was pech hebben!complimenten voor het zeer vriendelijke en behulpzame personeel ook van de keuken het nieuwe diamond beach is aan de achterkant in aanbouw! Er is aan de voorkant een bazaar die deze wintermaanden flink verbouwd word verder is er niet veel vertier in de omgeving ,geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn en toch willen wandelen flink wat struikel punten dus goed opletten waar je loopt,verder was het voor ons een geslaagde vakantie!!!

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Mooie hotel, maar boeken de kamers dubbel

Bij aankomst in de nacht hadden ze geen kamer beschik

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Mooi, gezellig en fijn hotel

Diamond Beach ligt in een gezellige omgeving, dichtbij het strand en een bazaar. Het hotel is schoon, mensen zijn vriendelijk. Jammer dat er geen Engels wordt gesproken. Goed dat ze aan het milieu denken!

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2019

Mooi hotel en goed ligging

Top Hotel vriedelijke mensen alleen veel Duitse volk. Maar opzicht en totaal is alles prima.

Bij het zwembad