VONRESORT Golden Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Een tevreden verblijf

Het was schoon, onderhouden en netjes Faciliteiten goed Zwembad goed en schoon.en geen geren voor een ligbedjes Het restaurant was schoon Het aanbod van eten was zeer uitgebreid en vers Personeel vriendelijk Fooi geven gebeurd niet persoonlijk zoals in andere resorts Ik zou mensen dit aanraden

Laatst bijgewerkt: 30 september 2023

Von resort golden beach

Het was de vijfde keer dat wij in het resort waren . De wc aan het zwembad werden een aantal keren per dag schoon gemaakt maar de ontlasting op de tegels werd vergeten . Het bed werd dagelijks op gedekt , maar de kamer was vies , en erg stoffig . Het personeel bij de receptie was erg onvriendelijk en drammerig

Mw. D. Greskowiak e/v van Es
Laatst bijgewerkt: 1 september 2023

Top resort

Mooi resort , goed eten, goed verzorgd en mooie zwembaden

Hr. P. Brunclik
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Hr. F. Delvers
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2023

VonResort Golden Beach

Een geweldig familie hotel waar geniet te doen en te beleven is.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2023

Schoon, mooi, strand, zwembaden, service

Wij zijn met een gezin van 4 , 2 kinderen van 4 en 8 jaar geweest. Onze eerste vliegvakantie. Super. Het was goed geregeld. Top service. Handdoeken service maar ook strandhanddoeken iedere dag schoon. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Vooral zwemmen. Temperatuur was behoorlijk warm ontbijt bij 36 graden. De rest van de dag heet, dus zwemmen was de beste optie. Aan het strand meer verkoeling door de wind.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Fijn resort

Goed resort Best groot,maar merk je weinig van. Eten is goed ,voor iedereen wat wils. Vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2023

Waterpark