PALOMA Grida Resort & SPA reviews

9,8

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2023

Opmerking

Prima park en erg schoon .ook de kamers,alleen het balkon stelt nuets voor staat 1 stoel en kan je geen balkon noemen.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Fijne accommodatie met veel groen

Er is geen hoogbouw. Het is mooi opgezet met veel groen en prachtige bloemen.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Een ideale vakantie voor groot en klein

We zijn voor de 11de keer geweest dit jaar nog steeds een super hotel met zeer vriendelijk personeel wat wel te merken is dat er steeds minder personeel in de eetgelegenheden word voorzien waardoor het huidige personeel de benen onder hun lichaam uit lopen om toch maar een top service te geven

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

Mooi resort lekker eten vriendelijk personeel

Mooi resort erg vriendelijk personeel lekker eten maar de bedden in de duplexwoningen waren ronduit slecht. Gewoon van banken en een stoel bedden gemaakt zonder matrassen erop speciaal om moeten vragen toen kregen we dunne toppings. Ook veel overlast van herrie diverse disco s in de buurt .De algehele hygiëne viel ook tegen sanitair wel schoon maar de rest allemaal een beetje smoezelig. De kamers hebben allemaal een opknapbeurt nodig.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

een mooi en gezellig resort.

Wij hebben met ons gezin 10 personen en geweldige vakantie gehad. Het eten was perfect met genoeg variatie. Strand en de zwembaden waren heerlijk. Naar Belek lopen was goed te doen 20 min.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2018

zeer goed voor kinderen

Het hotel is gezellig opgezet, wekt indruk dat je in een dorpje bent. Zeer zeker fijn voor kinderen.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2018

Het geld wat je ervoor betaald is zeker de waard! Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer terug. Heel veel groen. Elke dag een ander thema bijvoorbeeld mexico night en heb je de mexicaanse eten en de animatie van de mexicanen. Het is zeer kindvriendelijk, genoeg glijbanen, indoor speelplek, kermis en leuke animatie. Kortom het is perfect!

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2018

Beste resort so far

Paloma Grida is een geweldig resort voor gezinnen met jonge en oudere kinderen. Het resort is overzichtelijk opgezet en architectonisch goed doordacht. De belangrijkste functies (restaurants, zwembaden, winkeltjes en zee) zijn centraal gelegen, daaromheen liggen de hotelkamercomplexen, allemaal laagbouw.

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2018

Is een prachtige familie ressort...

Een geweldig Resort... Voor jong en oud...ben er nu 17 keer geweest...en het verveelt nooit. Ben nu net een week erweer van paloma grida village....maar wil nu al terug....maar in okt gaan wij weer terug...gelukkig....mooi vooruitzicht...met ons gezin....prachtig Resort!!...