Limak Atlantis de Luxe Hotel & Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Zalige vakantie

Lekkere koffie in de koffie bar, super vriendelijk personeel, alles netjes, er wordt echt veel gepoetst. Goede bedden, ik ben rug en nekpatient en heb geen enkele nacht pijn gehad.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Top vakantie

Laatst bijgewerkt: 9 december 2023

Vakantiegevoel

Super leuke vakantie , hotel heeft supergoed eten, vriendelijk personeel en alles was tot in de puntjes geregeld. Een kleine aantekening was dat wij in het bijgebouw lagen en voor het hoofdgebouw hadden geboekt.

Laatst bijgewerkt: 12 november 2023

Uitstekent hotel

Ik ga al jaren naar Atlantis, ik voel me daar thuis resturant, zwembaden strand lekker dictbij vriendelijke personeel van receptie tot aan chefkok, kortom je huis in Turkije

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

Mooi resort, van alle luxe voorzien.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Limak Atlantis deluxe Belek

Goed eten, mooi schoon, goede bedden. Wel rustiger dan andere hotels die we gewend zijn. S avonds is het lekker rustig waardoor je goed kunt slapen.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Heerlijke vakantie Limak Atlantis (Belek)

Na vele jaren weer eens terug in Limak Atlantis in Belek. Prima accomodatie, mooie pier, goede zwmbaden (wel koud water), goede bufetten en prima slaapkamers. Airco werkte minder goed en vergeleken met Limak Arcadia (zijn we deze zomer geweest) toch wel allemaal "een tandje minder". We hadden dit keer via Booking.com een taxi van en naar de luchthaven geboekt en dat werkte super !

Hr. E. Morssink
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2023

Gezellig en net resort

Limak is een gastvrij resort. Waar je je snel thuis voelt door het vriendelijke personeel. Ze staan open voor feedback en helpen waar nodig om je verblijf nog prettiger te laten verlopen. Eten is prima geen vreetschuur zeer gevarieerd. Warm en voor ieder wat wils. Gewoon goed wij komen er zeer graag al voor de 8ste keer.☺️

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2023

Heerlijk resort

Het resort heeft werkelijk alles. Service is top en personeel denkt goed mee. De kidsclub is erg gezellig. Kamers worden uitstekend schoon gemaakt. En wat een lieve dames die dit doen! Buiten het hoogseizoen om was het wel jammer dat het kinderbad buiten niet gevuld was met het mooie weer. Ook de midgetgolf en speeltuin waren niet toegankelijk. Maar ik kan me voorstellen dat dit met het seizoen te maken heeft. Over het algemeen een erg fijne ervaring.