Limak Arcadia Sport & Resort reviews

Mw. E. de Beer
Laatst bijgewerkt: 30 november 2023

Limak arcadia sport resort

Een mooi resort, een aanrader. Mooie kamers, netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Eten was erg goed. Park was mooi opgezet. Voor herhaling.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2023

Het was dik in orde

Ik kan niet anders zeggen dat alles in orde was. Wij waren er in de overgang van zomer naar winterprogramma, dus ging een enkel bar en zwembad dicht maar er bleef voldoende over om een fijne vakantie te hebben. Eten ruim voldoende keus. Bediening heel klantgericht en de animatie was altijd aanwezig om je bezig te houden. Geweldige shows ook maar ook Zumba, 2 x darten per dag, jeu de boules, fitness en wellicht ook nog dingen die wij niet gedaan hebben. Wij hadden een geweldige vakantie. Zijn zelfs niet naar de speciale restaurants geweest omdat het eten prima was bij de zelfbediening. Ik vond ook veel aandacht voor mindervaliden. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen vond ik de vegatarische gerechten wat eentonig. Iedere dag een gemengde groente en een gemengde groente gratin lijkt mij wat saai. Maar wij zijn geen vega dus hadden we daar geen last van. De kamers werden goed schoongemaakt zoveel handdoeken als je hebben wilde. Kortom dit hotel doet gewoon wat het beloofd, je een fijne vakantie bezorgen.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Hr. J. Mulder
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2023

Een goed hotel

Limak Arcadia hotel is een goed hotel ,vriendelijk personeel .en erg hulpvaardig . Super .

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

We hebben een prachtige week gehad in jullie hotel. Het ontbrak ons aan niets. Een klein minpuntje was dat we geen plek voor ons allemaal konden vinden met het avondeten. We zaten vaak in een ongezellig achteraf zaaltje .

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2023

Geen 5 sterren!

Leuk maar oudere accomodatie ,meubilair verouderd hoognodig aan vervanging toe!,geweldig personeel,in winterperiode minimaleactiviteiten,wel geweldige fitnessruimte,fijne keuken,veel voetbal klubs die in de winter oefenen,op zich geen slechte keuze voor de prijs/kwaliteits score

Laatst bijgewerkt: 18 november 2022

Gemoedelijk en vriendelijk

Kom al 20 jaar in limak en als het kan nog eens 20 jaar

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

leuke behulpzame mensen en een heerlijk resort

ik kan eigenlijk geen negatieve opmerkingen hebben. de kamer was niet groot maar daar ben je ook alleen maar om te slapen. behulpzame mensen en goed eten. veel keuze. leuk animatie en leuke shows. 4 a la carte restaurants, maar hebben slechts van 1 gebruik gemaakt. hutjes te huur aan het strand maar zeker de moeite waard. al met al een topvakantie. als ik dan 1 ding moet noemen is dat het bier in verkeerde glazen werd geschonken. maar als je vraagt om een ander glas regelen ze dat voor de volgende. top vakantie.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Mooie, schone bestemming

Een prettige en schone locatie. Mooie zwembaden. Topanimatie. Overzichtelijk en groots opgezet. Voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2021

super hotel

het is een super hotel we zijn er nu voor de vierde keer geweest en gaan volgend jaar zeker terug ik hoop wel dat er dan weer meer animatie is zoals andere jaren het was nu minder ivm corona

ach, zoveel foto's zouden hier kunnen staan.
Arcadia by night!