Belek Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Review Belek Beach Resort

Belek Beach Resort was een fijn resort, de kamers waren mooi en de ligging was top. Wij hadden een swim-up kamer in het elite gedeelte, deze had een rustige ligging en was erg ruim. De variatie en keuze van het avondeten viel wat tegen in tegenstelling tot het ontbijt en de lunch (hierbij spreek ik alleen over het elite gedeelte). Er was veel personeel, helaas sprak niet iedereen Engels en was het hierdoor moeilijk om jezelf verstaanbaar te maken. Onze reisleider sprak alleen Duits, hierdoor was alle informatie tijdens de meeting moeilijk te begrijpen. We hadden contactgegevens van een Nederlands sprekende reisleider gekregen en hiermee hebben we contact opgenomen. We hadden een excursie geboekt in het Nederlands, dit was allemaal rommelig geregeld en uiteindelijk was het veranderd voor de Duitse excursie. Helaas werden we niet opgehaald voor de excursie, dit viel erg tegen. Gelukkig hebben we het geld terug gekregen en hebben we op het resort er nog een leuke dag van gemaakt.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

G E W E L D I G

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het personeel was heel erg vriendelijk en netjes. Hygiëne was top, eten was geweldig, animate was leuk en het weer was super. Kortom een te gekke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Eerder een 3- of 4-sterren resort

Eerder een 3- of 4-sterren resort dan de aangegeven 5 sterren. Hotel (lobby, buffet restaurant, receptie) zelf ziet er mooi uit maar een deel van de kamers zijn echt gedateerd en niet 5- sterren waardig. Personeel zijn aardig en beleefd maar helaas geen persoonlijk contact, kan ook door de taal barrière komen. Fotografen en spa personeel kunnen best opdringerig zijn. Veruit alle gasten zijn Russen, dat stoorde ons het meest. Onbeschoft, handdoekjes leggen en lopen halfdronken rond, eentje wankelde zo de bosjes in nog voor lunchtijd. Niet heel fijn want het wordt gepromoot als een “familie resort”. Het eten is lekker, wel veel van hetzelfde. Ze doen wel elke dag een ander thema wat leuk is. Veel animatie maar wel gericht op Russen en Duitsers. Transfer tijd is geen 40 minuten maar minimaal 1 uur en 20 minuten. Wij hebben terug een privé transfer geboekt. Onze reisorganisatie gids van Meeting Point Turkey heeft ons 2 keer laten zitten en heeft nooit op onze mail gereageerd. Al met al was het een ok vakantie, zou het resort alleen niet aanraden. Daarvoor zijn er veel betere, luxere en mooiere resorts in Turkije.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2018

Hotel is geen 5 sterren waard eerder 4 sterren

Kamers zeer gehorig ,de kippen en de katten lopen door het buiten restaurant, vaak het zelfde eten, buiten eten als niet roker is niet aan te bevelen er zit altijd wel iemand in de buurt die rookt,het drinken allemaal in plastic bekers in het restaurant en in de bar behalve de wijn .hotel ligt niet in Belek maar in Bogazkent 12km van belek ,transfer dik ander half uur van vliegveld en dan gaan ze nog de gasten overal naar de hotels brengen ,in dorp niet veel te beleven behalve een klein winkelcentrum.