Aydinbey Famous Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Klein resort prijs/ kwaliteit was niet in verhouding.

Het personeel kijkt niet naar je om als je niet met fooien strooit. Je voelt je daardoor niet echt welkom. Waarschijnlijk wordt het personeel niet goed betaald.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Mooi hotel, netjes en schoon, wel wat afgelegen

Mooi hotel voor de zon-zee-strand liefhebber. Wel wat afgelegen van de toeristische plekken

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Heerlijk adres om een weekje tot rust te komen

Fijn resort. Niet te massaal, gezellig, overzichtelijk. Goede prijs/kwaliteitverhouding.Er word de gehele dag overal schoon gemaakt.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Goed hotel om een weekje te relaxen

Goed hotel, direct aan het strand, om een weekje re relaxen. Prima eten.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

goed hotel

Goed hotel. Klein zwembad. Het strand is prima. Het avondeten smakte op zich wel lekker. De kamers werden normaal schoongehouden. Ook verder rondom het hotel was het wel netjes en werd er goed gepoetst. Weinig Nederlanders op dit resort, de animatie is daar ook niet op gericht. Ook weinig variatie in de animatie. Ik zou dit resort niet nogmaals bezoeken, omdat ik weet dat er veeeeel beter is in Turkije.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Prima waar voor je geld. Je betaalt niet de hoofdprijs, en we kregen meer dan we verwacht hadden.

Fijn als je een kleinschalig resort zoekt, waar de mensen die er werken vriendelijk zijn en alles niet massaal is! Personeel doet z’n best om het je naar de zin te maken. Er is een zwembad, er is een strand, er zinn drie glijbanen, alles is gewoon prima voor een relaxte break. Weinig aan je hoofd en de hele dag vertier.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

Een goed hotel voor de prijs

Een goed hotel. Wij hadden een kleine maar mooie kamer met zijaanzicht naar zee op de bovenste verdieping. De kamers worden heel goed schoon gehouden, zoals ook het hele hotel en het bed was goed. Inloopdouche, heerlijk. Avondeten minder, weinig keus in vlees of vis en alleen maar van de goedkopere soort. Wel met smaak klaargemaakt en voor de prijs die wij voor de reis betaalden kun je ook geen haute cuisine verwachten. Wel en grote ergernis weer, het handdoekje leggen! Kan er maar niet over uit dat je ziet dat twee mensen daardoor plaatsen aan het bad en aan het strand bezet houden. Lang niet op het bezette plekje gelegen, handdoeken verwijderen, vind ik. Als het hotel vol is moet je echt zoeken naar een plek en aan het zwembad kun je het vergeten. Kregen wel een gratis massage aangeboden door het hotel.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Vakantieplezier voor jong en oud

Kamers, hotel, tuin, strand, zwembad zeer schoon en netjes, handdoekenservice voor strand, eten en drinken de hele dag binnen handbereik. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, als iets niet goed is meld het bij het personeel en er wordt direct actie ondernomen om de gast te laten genieten van een onvergetelijke vakantie. Wij komen graag terug bij dit hotel, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Oud resort, goed onderhouden. Alles aanwezig wat er moet zijn.

Personeel erg vriendelijk, behulpzaam. Eten was goed, uitgebreid en elke dag stond er iets anders op het menu. Kortom voor iedereen wel wat.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2019

Netjes en alles goed voor elkaar.

Een afgelegen hotel ver weg van Belek Centrum. Verzorging in orde. Jammer dat er weinig tot geen Nederlanders waren. Wel veel Russen. Strand dichtbij. Goede handdoek service. Kamers worden elke dag bijgehouden en de kleine koelkast op de kamer wordt netjes gevuld. Badkamer met toilet prima. Warm water oke.