43 beoordelingen voor Hotel Su Hotel (Hillside Su) in Antalya Turkse Riviera

8.8
    9.4
    Ria

Genieten en ontspannen

Het is puur genieten en ontspannen en heerlijk eten.

Anca
    op 30.07.2014:

prachtig design hotel, aan het strand, heerlijke muziek

Hillside Su is geschikt voor ouders zonder kinderen of ouders met kleine kinderen. Met tieners minder geschikt. Er is een uitgebreide kinderruimte met eigen zwembad, glijbaan en speeltuin. Bij het onverwarmde (da's even doorbijten) zwembad heerst vooral rust, lekker eten en drinken, loungemuziek. Het personeel spreekt echter geen Engels dus het kan wel even duren voordat je je bestelling hebt. In het voorseizoen is de beachclub nog een zooitje en dat is heel jammer. Daarentegen is de prijs dan lekker laag.

Irma
    op 07.10.2013:

geweldig

Heel mooi, goeie service, top vakantie gehad.alles was zoals we het gehoopt hadden. Het ontbijt was echt fantastische

Henk
    op 11.07.2013:

Geweldig hotel met heel vriendelijk personeel!

Heerlijk hotel om te vertoeven. Het was niet druk in juli en overal was gewoon plek bij het zwembad en op het strand. Het eten was overweldigend! Heet netjes opgediend en heerlijk van smaak en keuze in overvloed! Echt geweldig! De kamer was perfect; elke dag schone lakens en handdoeken en zeer goed schoongemaakt!!

desiree
    op 04.06.2013:

in een woord super..lekker eten,super luxe.top!!!

organisatie geen succes.we kwamen s nachts om 2uur aan maar moesten vrijdag wel betalen want we hadden een late vlucht.vrijdag hebben we geen gebruik gemaakt van ontbijt etc....maar wel betaald!!!bij vertrek het zelfde>>11u s morgens uitgecheckt en nergens meer gebruik van gemaakt..laate vlucht terug 12uur in nacht....

we moesten zelf opbellen naar hostes of de vlucht veranderd was 6x gebeld en geen gehoor!!!!.
    noodnummer dan maar bellen.....eindelijk gehoor!!!!!
    vlucht informatie was niet in het hotel vermeld in boek of op een bord bij receptie.....
    allemaal slecht geregeld dus niet tevreden over de hostess.!!!!!

Ipek
    op 11.05.2013:

Mooi hotel maar weinig faciliteiten

Hotel is niet kindvriendelijk. In NL werd ons verteld dat er een Aquapark was nabij het hotel waar hotelgasten gratis gebruik van konden maken.

Toen wij daar waren bleek dat het Aquapark dicht was en het niet gratis was voor hotelgasten. Met een kind van 12 jaar sta je daar dan! Verder had je maar 1 klein zwembad en daar stond je kind dan de hele vakantie te vervelen en ruzie te maken met jou als ouder.

Het was dus vreselijk.

Christel
    op 04.05.2013:

Heerlijk design hotel

Bij binnenkomst dacht ik in een ziekenhuis te zijn beland.
    Alles klinisch wit. Wit de kleur van schoon en dat is het ook.
    Wij waren er van 15 april tot 24 april. Eigenlijk iets te vroeg in het seizoen want het weer was nog niet echt formidabel.

Alen
    op 10.01.2013:

Supper Hotel

Wij hebben een uitstekende vakantie gehad.
    hotel is zeer mooi, zwembad is ook uitstekend en strand is ook dichtbij.

Het is zeer schoon in het hotel en in het restaurant kan jij uitstekend / gevarieerd eten. Personeel is ook zeer vriendelijk en helpzaam.

« 1 2 3 4 5 6

Faciliteiten van Su Hotel (Hillside Su)

• Aan/nabij het strand

Su Hotel (Hillside Su) is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 19 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 4 beoordelingen
  • Golfen obv 2 beoordelingen
  • Avontuur obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Antalya

Saturday 3-12 Bewolkt
Sunday 4-12 Bewolkt
Monday 5-12 Bewolkt
Tuesday 6-12 Bewolkt
Wednesday 7-12 Bewolkt
Thursday 8-12 Bewolkt
Friday 9-12 Bewolkt

Contactinformatie van Su Hotel (Hillside Su)

Meltem Mahallesi, Dumlupınar Bulvarı, No:205 07050 Muratpaşa - Antalya Antalya, Turkije
T +90 242 249 07 00 F +90 242 249 07 07 I E info@hotelsu.com.tr

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Su Hotel (Hillside Su) in Antalya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 43 vakantie beoordelingen Su Hotel (Hillside Su).

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Su Hotel (Hillside Su) vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Su Hotel (Hillside Su) scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Su Hotel (Hillside Su) vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Su Hotel (Hillside Su) en het actuele weer Antalya. Bekijk hier ook andere Hotels Antalya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Antalya vind je vakantiebeoordelingen Antalya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Su Hotel (Hillside Su) achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Su Hotel (Hillside Su)!

• Anca
    op 30.07.2014:

niet voor mei naar toe gaan, dan wordt overal nog gewerkt aan de strandtenten en is het strand geen aanrader.

• Irma
    op 07.10.2013:

Zeker aan te bevelen

• Henk
    op 11.07.2013:

Ga tussen de middag zeker gebruik maken van de sushi bar; tegen betaling geweldige sushi's eten!! Doordat het hotel geen all-inclusive format heeft en toch iets duurder is dan normaal, zijn de gasten van een iets andere komaf als gebruikelijk. De weinige Oost-Europeanen hier aanwezig bleken oog te hebben voor anderen....Enige minpuntje was het kiezelstrand...

• desiree
    op 04.06.2013:

Hotel Hillside Su was super maar wil je naar de stad is het te ver. dolmus stopt geregeld bij hotel maar het is moeilijk om terug te komen.niet elke dolmus rijd naar Hillside Su. wij hebben voor 40e per dag een auto gehuurd..op eigen houdje.auto verhuur via de hostess is 2xduurder!!!!

• Ipek
    op 11.05.2013:

Toen wij daar waren hadden wij gehoord van een medewerker dat de eigenaren van het Aquapark en het hotel ergens onderling niet eens waren en dus een conflict hadden. Voorheen konden hotelgasten wel gebruik maken van het Aquapark, maar nu dus niet meer. Een tip is dat de reisorganisatie deze dingen beter in beeld moet krijgen alvorens klanten te informeren. Wij waren er dus niet van op de hoogte en stond daar met een kind die zich alleen maar verveelde. Ons hele vakantie is verpest en heeft ons veel stress bezorgd. Ik ging er van uit dat mijn kind zich daar niet zou vervelen, omdat er een Aquapark was. Om deze reden had ik dat hotel ook geboekt. Toen wij daar eenmaal waren was dit dus niet het geval!

« 1 2 3