Limak Lara De Luxe Hotel & Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Limak Lara the best

Limak Lara is een hotel dat aan de hoogste verwachtingen voldoen. Het is betrekkelijk dicht bij het vliegveld van Antalya dus een korte transfertijd. Verder is het hotel goed toegankelijk voor ouderen die wat moeilijk ter been zijn, zelfs voor rolstoelers. Het personeel is uiterst behulpzaak en vriendelijk, zowel bij de receptie, het restaurant, de bars als de schoonmaakploeg. Bij goed weer is het altijd mogelijk om buiten te eten, vanaf ontbijt tot aan het diner. De keuken is zeer uitgebreid, voor iedere smaak is er iets om te kiezen. Het hotel beschikt over een prachtige tuin, grenzend aan eigen strand met beachbar. Ook hier prettige bediening. Een heel groot voordeel is het dat Limak Lara beschikt over een 25 meter binnenbad waar je rustig je baantjes kan trekken en zo je conditie en je gewicht een beetje op peil kunt houden. Verder is er een grote sauna en stoombad. Bij harde wind is er een binnenplaats waar je in de luwte van je kopje koffie kunt genieten. Ook hier goede bediening. Om excursies te maken, bevoorbeeld naar Antaly is er goed openbaar vervoer. De bus stopt aan de overkant van het hotel. Wel een buskaart van te voren kopen in een van de winkeltjes aan de overkant van de straat. Wij - 78 en 74 jaar oud - zijn al ongeveer 20 keer in dit hotel geweest en kunnen het van harte aanraden.

Laatst bijgewerkt: 6 december 2023

Fantastich hotel, goede prijs / kwaliteit verhouding, gastvrij personeel, alles top

De reis, hotel, verblijf was echt top. Het enige wat niet goed was, is de parkeergelegenheid in Düsseldorf, echt rampzalig. Eerst werden we pas na 3 kwartier opgehaald, kan gebeuren, daarna kwamen we bij de parkeergelegenheid aan en bleek dat de auto nog niet gereed stond, deze moest van een andere locatie opgehaald worden, te gek voor woorden, meer dan een uur moeten wachten. De verantwoordelijke persoon kwam met allerlei argumenten, b.v. ik had tot 2 uur geboekt, terwijl hij kon zien dat het toestel om 11.30 landde etc. ect., nooit meer boeken via deze parkeergelegenheid, dit was heel slecht....misschien een tip voor Prijsvrij om iets anders te zoeken.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2023

Prima resort

We hebben erg genoten van dit resort. De ligging, de kamer, de service, klantgerichtheid, vriendelijkheid en het geweldige eten.

Marga Heidstra
Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Top, enig puntje is de slechte bereikbaarheid van prijsvrij.

Alles zoals verwacht

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Ronnie
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

Geen ultra all inclusief waardig hotel

Ben in veel Turkse hotels geweest, dit is mijn slechtste ooit. Alles wat met eten en drinken te maken heeft wordt beperkt door bediening ipv zeg bediening en beperkte tijden, bijbetalen is een gewoonte, zelfs €3,00 durfen vragen voor een bakje popcorn voor de kids. Twee positieve dingen zijn: uitstekend en veelzijdig zwem ( paradijs) en schone nette kamers.

Mw. A. de Boer
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023

Limak Lara

Alles.was vies en biks onderhouden. Slechte bediening. En t eten was 7 dagen t zelfde. En koud

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Prachtige plek

Top vakantie met een zeer kindvriendelijk locatie en top personeel

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

zeer goed

wij zijn daar goed naar ons zin gehad met kinderen, meer dan wat wij hadden verwacht, ik ga zeker weer terug.

strand
Limak lara Kenissen ( HOLLAND TEAM )