White City Resort reviews

4,7
5,6

Laatst bijgewerkt: 15 september 2023

Slechttttt

ZEER SLECHTE ETEN ZEER SLECHTE SERVICE STINKHOTEL NIET BOEKEN ALLEMAAL OPLICHTERIJJJJ

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2023

Gewoon een simpel hotel

Hotel ligt ver achteraf Buiten bij het zwembad is het niet schoon ook het zwembad zelf niet. Personeel van de bar en restaurant waren heel vriendelijk ze zetten je drinken al klaar als ze je zagen. Personeel bij de receptie kunnen alleen Turks praten en doen ook niet hun best om je te verstaan. Ik ga nooit meer naar dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Prima hotel maar saai animatieteam en sjagerijnig personeel

Animiatieteam bestond (denk ik) uit 4 personen welke je savond's af en toe zag. Personeel deed niets met een glimlach en waren zeer stug. Eten was af en toe dubieus maar genoeg variatie maar niet spectaculair en op=op. Kwam je wat later bij het buffet en werd bv Zalm geserveerd en deze was op, werd er niets toegevoegd. Jammer, opzet is prima maar combinatie personeel en motivatie maakt het een magere 6 voor ons

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2022

Teleurstellend

De kamers waren erg verouderd. We hadden voor 7 dagen geboekt, toen we op de tweede reisdag pas aankwamen konden we wel drinken krijgen, maar moesten hiervoor betalen. Op de laatste dag vertrokken we om 1.00 uur 's nachts (we waren met 7 personen) en weer niets te drinken. De fotoservice was gesloten en onbereikbaar terwijl we nog foto's (die reeds waren betaald) moesten krijgen. Personeel is onvriendelijk, bijna agressief te noemen

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Fijn hotel

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Helaas wat ver van centrum maar ideaal voor zon vakantie

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Super Hotel

Wij vonden het hotel super! Heel vriendelijk personeel en heerlijk eten! Het animatie team was ook erg leuk en gezellig!

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Goede prijs kwaliteit

Wij zijn eind september, begin oktober voor 11 dagen (660 eu) naar dit hotel gegaan. Het was niet heel druk op dat moment. Over het algemeen vind ik de prijs-kwaliteit verhouding goed. Het eten is beter dan wat ik gewend ben in andere hotels. De drankjes zijn ook goed, maar het duurde lang voordat ze klaar waren. Ook werd er geen alcohol geschonken bij de beach bar, hiervoor moest je naar het zwembad lopen, dat vind ik jammer. Ook flesjes water waren niet altijd bij iedere bar te krijgen. Op de pier en het strand zijn niet super veel bedjes. Veel van de bedjes worden ook om 12 uur 's nachts gereserveerd door handdoeken. Het hotel zou hier meer op mogen controleren. Verder worden de zwembaden en het strand goed onderhouden, alle rommel wordt continue opgeruimd. Het is niet mogelijk om langs het strand te lopen. De badhanddoeken service is prima. De handdoeken zijn niet echt zacht en ook een beetje klein. Wanneer je jouw handdoek 's avonds inlevert krijg je een pasje, hiermee kan je de volgende ochtend pas om 08:00 een nieuwe handdoek halen. Dit is niet handig als je vroeg naar het stand wil. De kamer was niet heel bijzonder. De bedden zijn hard, maar je kan bij de receptie om een topper vragen. De douche is heel fijn. Het is ongeveer een half uur met de bus naar Alanya en 2 uur transfer van Antalya naar Avsallar. Al met al was het een hele goeie vakantie en vind ik het voor de prijs helemaal niet slecht!

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Alanya

Het hotel ziet er netjes en uitnodigend uit, de entree in mooi en de indeling van de ruimtes waren overzichtelijk. Wat ik als storend zou kunnen ervaren zijn, de felle verlichting aan de balkon zijdes in de nacht. Deze zijn aan één kant van het hotel aanwezig. Het personeel was vriendelijk, correct en behulpzaam, waren ten alle tijden aanspreekbaar. De kamers waren netjes, schoon en proper. De all-in service was goed, het eten was gevarieerd. Animatie was er voldoende voor jong en oud. Al met al een resort om misschien in de toekomst weer te gaan bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Goed hotel erg tevreden

Top hotel alleen de bedden zijn erg hard kreeg er last van mijn rug van.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

mooi, verzorgd, aangenaam

heerlijk hotel, weinig op aan te merken. Wel jammer dat iedereen 's morgens vroeg al alle bedden bij het zwembad "reserveert" en vervolgens hele dag weg is. Maar dat is tegenwoordig bij veel hotels volgens mij.