Villa Sunflower Beach (ex Titan Garden) reviews

5,3
5,3

Laatst bijgewerkt: 26 september 2023

Verouderd

Heel veel dingen zijn niet onderhouden

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Verschrikkelijk

Het hotel is gedateerd, onhygiënisch en het eten is verschrikkelijk.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

We gaan niet meer terug.

Wij zijn hier zes jaar geleden geweest en toen was alles echt top. Dit jaar dachten we echt van is dit het hotel waar wij zijn geweest? Gelijk al bij aankomst kamer met 3 aparte bedden, terwijl wij met twee personen zijn. (Man en vrouw) kregen andere kamer waarvan badkamer stonk. Weer van kamer verwisselend weer hetzelfde probleem. Housekeeping zei tegen mij: we verwisselen handdoeken maar om de twee dagen dus houd daar rekening mee. Ik zeg oh dat staat nergens geschreven of aangegeven. Ja dat zijn de principes waar we ons aan moeten houden. Elke ochtend moest je na 8 uur racen met je handdoek want er was geen plek bij het zwembad. Personeel praat bijna niet eens tegen je. Alleen twee mensen van de receptie waren vriendelijk. Animatie is echt matig, bij het eten heb je weinig keuze en bijna geen plek om te zitten. We hebben zelfs meegemaakt dat we met ons bord vol eten om ons heen zaten te kijken omdat er geen plek was. We moesten zelf vragen of er plek was want het personeel keek niet eens om. Heel erg jammer. We zijn erg teleurgesteld omdat we 6 jaar geleden het er erg naar ons zij hebben gehad.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Ontbijt en lunch perfect. Diner wat minder, soms lauw eten. Animatie super. De hele dag door.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2018

Mooi en goed viersterren hotel

Dit is geen ultra-all-inclusive hotel maar dat weet je als je boekt. Voor een viersterrenhotel heb je waar voor je geld. Zeer vriendelijk personeel, goede service, alles netjes schoon. Kamers zijn wel erg gehorig.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

Fantastisch hotel

In titan garden is thuiskomen. Personeel is als familie

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2017

Zeker geen 4 sterren waard

Geen idee hoe dit hotel aan 4 sterren komt, maar dat is echt te veel van het goede. - "all inclusive" is niet all inclusive in dit hotel (bijvoorbeeld verse jus bij ontbijt: betalen, kidsclub activiteiten: betalen, handdoeken: betalen, ijsje voor de kids: betalen) - "kindvriendelijk" krijgt hier ook een heel andere betekenis. Tenminste als je om 23.00u verrast wordt door de betere zomerbeats op 200 decibel - op 20 meter afstand van je kamer dan is dat misschien wel kindvriendelijk voor kinderen van 18+, maar toch minder geschikt voor kids van 3 en 5 die lekker liggen te slapen. - de mensen van de kidsclub ontvoeren (letterlijk!) je kinderen terwijl je nog aan de lunch zit. Zonder enige uitleg of communicatie worden de kinderen meegesleurd. Onze middelste had de tranen in de ogen staan, wat een "geweldige ervaring"... echt super onprofessioneel. - mini disco begint om 21.30, dus zeer geschikt voor de jeugdige nachtvlinders van 3 en 5 jaar oud. (Not.) - tip voor op je kamer: neem een spijkermat mee om op te slapen. Dat is nog vele malen comfortabeler dan het beton waar je anders op moet liggen. Ik heb een fakir zien huilen van de pijn na een nachtje op deze matrassen des doods. - schimmel op de badkamer. Misschien handig als je penicilline nodig hebt, maar om lekker in te douchen toch minder. Dan de culinaire beoordeling: - ontbijt: ok (binnen het normenkader van dit hotel wellicht ook als 'prima' te bestempelen). - lunch & dinner: als je te lang verblijft op dit resort dan mag je wellicht ervaren hoe het is om scheurbuik op te lopen. Ik sprak een matroos uit de middeleeuwen, die had op z'n schip meer afwisseling en variatie in voeding gehad. Ik geloofde 'm direct. - als je de moed bij elkaar verzameld hebt om toch maar een bordje te vullen met voer ('t is nog net niet dat je er een voerkoker bij krijgt zoals ze bij vet te mesten ganzen gebruiken) dan 1 tip: eet snel! Voordat je het weet wordt je bord onder je neus weggerukt, het enige wat je nog kunt verstaan in alle tumult zijn de woorden van de serveerster "finish! finish!" - smerige koffie-apparaten en navenant smerige koffie ... ik kan nog wel een hele tijd doorgaan met het toevoegen van punten aan deze lijst. Ik zou de boekingsorganisaties (in ons geval prijsvrij.nl) willen adviseren om de beschrijvingen iets aan te passen, zodat er geen valse verwachtingen worden gecreeerd. Wij hebben in het verleden diverse malen genoten van 4- en 5-sterren resorts, maar Titan Garden is absoluut geen 4 sterren waard. Ik weet niet op welke corrupte wijze men deze toch mag voeren, maar het is absoluut belachelijk. Om af te sluiten, toch 1 pluspunt: het weer was super.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2016

Leuk, schoon hotel dichtbij alles dat je wil zien op vakantie.

Bij aankomst om 18.00 werd de receptie bemand door een vriendelijk en attent jongeman, bij uitchecken was de nachtdienst minder leuk, wij werden min of meer genegeerd. Kamer was netjes, in het hoofdgebouw en grondig dagelijks schoongemaakt. Helaas moet je voor veel extraatjes betalen, matrassen voor ligbedden, verse sinaasappelsap, cocktails, bingo, suikerspin, spelletjes...denk dat het erg duur wordt als je met kindjes hier blijft. strand is prima, veel ligbedden en 3 minuten lopen. Overal vriendelijke en aardig personeel. Veel Oostblok en Duitse gasten en alles qua animatie en bediening wordt in deze talen geregeld, minder gezellig voor Britten en Nederlanders, Eten was matig maar op het einde van de seizoen te verwachten.Wij hadden een goedkope last minute geboekt dus was niet teleurgesteld, had ik meer betaald zou ik niet tevreden zijn met de prijs/kwaliteit niveau.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2016

gezellig familiehotel zonder al te veel poespas

leuk hotel,weinig bombarie, matige animatie, lekker eten, matig strandgebeuren, personeel vriendelijk, kamers netjes en overzichtelijk,