Taç Premier reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Mooie ligging, overal winkeltjes en restaurantjes

Het is een 4 sterren hotel dus je moet er niet veel van verwachten. Schoonmaak was super, eten is goed maar niet bijzonder. Warm eten is niet warm en totdat je aan tafel zit is het koud. Personeel bediend alleen als je fooi gaf en dat vond ik erg vervelend want ik geef meestal fooi aan eind van de vakantie. Op de eerste verdieping leuke terras met sisha bar, elke avond leuk muziekje, leuke sfeer. Onur van animatie is heel vriendelijk en gezellig. Kamers zijn ontzettend gehorig, veel gasten van Oostbloklanden die ontzettend lawaai maken als ze dronken zijn. Strand is super mooi maar alles is betaald, jammer dat hotel geen eigen strand heeft. Prijs kwaliteit is zeker goed.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

prima hotel midden in Alanya

voor dat geld, een prima hotel. het eten is goed, maar om dat 14 dagen te eten is het niet goed genoeg. dus zeer regelmatig buiten de deur eten is wel fijn.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Heerlijk hotel op een toplocatie

We hebben het heel fijn gehad, alleen het eten was ondermaats

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Leuk hotel in midden segment, centraal gelegen en goed openbaar vervoer. Wel heel veel Russische tou

Centraal gelegen hotel in het midden segment. Personeel is normaal en niet overdreven beleefd. Kamers zijn standaard en niet echt luxe. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Het eten is redelijk voor een ieder wel wat wils. De animatie is minimaal maar veel mensen gaan ook naar het strand. Om 07.15 uur nog voldoende bedjes bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

goed hotel als uitvals basis

centrum hotel , goede middenklasse

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Geweldig hotel alleen het eten is niet lekker

Heel mooi en schoon hotel, superaardig personeel, alleen het eten was niet leker

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2022

Een goed hotel

Een goed hotel en een goede ligging vriendelijk personeel en goede hotel kamers

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Rustige ligging, maar toch dichtbij het centrum. Vriendelijk personeel, lekker eten.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

oke te dien

Ik vond de hotelkamer, slecht. Douchedeur miste, houder douchekop was kapot, buitendeur klink was kapot. Erg weinig stopcontacten, maar 1. Weinig lampen en deze gaven slecht licht. Het ontbijt vond ik prima, avondeten een stuk minder. Ik ben buiten de deur gaan eten na 2 dagen.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Prima verblijf

Je hoeft het hotel niet te verlaten om te genieten, alles is aanwezig en mogelijk.

Niet veilig