Sunprime C-Lounge reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 11 november 2022

geweldig fantastich

zeer net hotel super vriendelijk alles perfect in orde waren en voor de 4de keer. Met name de manager Canar (hoop dat ik het goed schrijf) hij werkt van 5 uur to 1.30 's nachts) die is uitermate behulpzaam en zeer vriendelijk tegen elke gast. Ook de lobbyboy uitermate vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Top hotel op een top locatie

Een fantastisch hotel met vriendelijk personeel en dat zijn sterren zeker waard is.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Mooi kamer, zee zijzicht, hoeft niet echt, want de zee zie je niet duidelijk.

Heel mooi hotel. De kamer werd elke dag schoon gemaakt. Hele nette lieve schoonmaaksters. Daarom legde ik ook elke dag wat geld neer.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2022

Netjes Prima eten Zeer goed bed Vriendelijk personeel Markt om de hoek. Zee op korte afstand

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Waren voor de tweede keer zeer tevreden

Van af hotel het bijna 5 uur ondeweg naar de luchthaven met een busje.

Mevr T. Waterreus
Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

Top

We zijn nou voor de 5e keer in dit hotel geweest. Je wordt er van kop tot teen in de watten gelegd. Geen op of aanmerkingen te vinden hotel goed eten goed en het personeel op en top....dus. in september gaan we voor de 6e keer het voelt als 'n 2e thuis.

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2022

Intiem, lekker rustig, goede voorzieningen, goede kamers

Fijn hotel, met goede faciliteiten zoals zwembad, hamam. Goede schoonmaak en fijne kamers en goed bed. Je loopt heerlijk zo het strand op. Perfect om voor paar dagen hier even goed tot rust te komen.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Zijn hier al voor de 7e keer geweest, zullen niet gauw overstappen naar een ander hotel.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Een ontzettend schoon hotel met vriendelijke werknemers lekker eten

Schoon hotel van smorgens tit avonds zie je de werknemers poetsen... Lekker verzorgd en gevarieerd eten... Zwembad heel fijn jammer dat er geen aparte yacuzzi was.. Wel 2 meteen in zwembad maar waren koud. Personeel geeft je een ontzettend fijn gevoel door hun zorgzaamheid

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

fantastisch hotel. Fijne vriendelijke medewerkers, en vooral, Genieten! Wij gaan zeker weer terug!!

fantastisch hotel. Goede kamers, bedden, badkamer

Ontbijtje