A11 Obaköy reviews

4,8
5,4

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

heel slecht hotel nog geen 2 sterren waard

hotel heel slecht ,elke dag het zelfde eten en alles koud , ook niet schoon eetzaal ook vies , zelf onze handdoeken werden van de grond gepakt en op de stoelen gedroogd in je kamer niet normaal we komen ai 23 jaar in Turkye maar dit nog nooit mee gemaakt,. we hadden ook geklaagt bij de hostes we mochten naar een ander hotel maar dan 470, euro bij betalen wat gaan jullie hier aan doen ten compensatie ,dit was niet normaal , nu hoor graag wat van jullie met vr groet A Korf

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Afschuwelijk vies vuil hotel

Hotel is vervallen Kamers zijn vervallen Hygiëne kennen ze niet , vuil hotel , vuile vloeren , vuile stoelen , vuile kamer en als je niet betaald komen ze die zelfs niet kuisen . Eten is koud en geen variatie . Verplichten u bekan om te betalen voor wifi Foto's van hotel komen niet overeen met werkelijkheid

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Slecht onderhouden, vriendelijk personeel, luie arrogante managers

Slecht onderhouden, vriendelijk hardwerkend personeel, luie arrogante managers, slechte animatie, hygiëne is onvoldoende, mooie ligging, mooi zwembad. Laatste dag voedselvergiftiging gehad.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Prijs/kwaliteit klopt wel. Maar of het 4 sterren waardig is heb ik mijn twijfels over

Hotel en muziek was vooral voor de Russen afgestemd. Als je een klacht hebt kun je laagdrempelijk naar de manager toestappen. Waar ik mij vooral aan geïrriteerd heb was de chef van de schoonmaak. De schoonmakers nmakers werken wel hard maar slaan steeds iets over en daar let de chef niet op. En luistert niet naar de klacht. Erg arogante vrouw.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Vies en verschrikkelijk

Ik ben heel wat all inclusives gewend. Maar dit was veruit de slechtste die ik heb meegemaakt. De kamers werden niet schoongemaakt en je moest om schone handdoeken vragen. Bij het zwembad was het te vies om op blote voeten te lopen. De wc’s bij het zwembad zaten 9/10 keer onder de poep. De airco in de kamer deed ook niks. De managers van het restaurant waren alleen aardig tegen andere turkse mensen. Verder van het personeel waren hardwerkende en vriendelijke mensen. Ook ben ik het eten wel gewend in all inclusives, vaak moet je daar niet veel van verwachten maar dit was wel echt heel erg slecht. Het was elke avond precies hetzelfde. Ik zou dit hotel aan niemand aanraden en wij komen hier ook zeker niet meer terug

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Leuk hotel

Leuk hotel eten was goed maar eentonig Animatie is om 22:00 afgelopen daarna gaan ze met de Gasten die willen naar een disco Veel winkels en restaurantjes om het hotel die tot 1 uur s'nachts open zijn Schoonmaak had beter gekund Als je niet teveel eisend bent is het een leuk hotel

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

redelijk hotel, maar voor onze prijs duidelijk te veel betaald.

Bij aankomst verkeerde kamer, opgelost volgende morgen, daarna kamer met veel gebreken, kapotte stop contacten, deur klinken, hier en daar wat schimmel, badkamer was redelijk netjes. eten was ook niet zo heel erg goed. voor ons geen hotel obakoy meer.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Prima hotel met vriendelijke personeel

Hotel ligt op een prima locatie, met direct toegang tot het strand en dichtbij de winkels en restaurants. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Gratis Wifi enkel beschikbaar in de lobby en niet voor de rest van het hotel, om elders gebruik te maken van wifi moet je ervoor betalen. De maaltijden zijn 6 van de 7 dagen nagenoeg hetzelfde, kip/kalkoen, het smaakt redelijk.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2017

Een zeer vriendelijk hotel

Geschikt voor ouderen, voor kinderen niet veel te doen. Zeer vriendelijk personeel dat je gelijk herkent als je meer bent geweest zoals in ons geval. Door ons zeer goed aan te bevelen

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2017

gewoon goed hotel

Goed hotel, met ruime etenskeuze en goede animatie

tijdens de turkse avond
heerlijk lekker borrelen.