Michell Hotel Spa Beach Club reviews

3,7

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Matig hotel qua voorzieningen maar ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel

Veel gasten uit Polen/Rusland/Duitsland/UK, erg op zichzelf gericht. Inrichting sober en bruin. Wij verwachtten bij een adult hotel geen animatie, maar dit was er meerdere malen per dag met luide muziek. Dit ging door tot 23:30 uur inclusief aquarobics, darten, volleyballen etc. Qua leeftijd heel gemengd publiek maar behoorlijk gehorig hotel dus ik zou hier, als je een rustige vakantie wilt, zeker niet naartoe gaan. Meerdere oudere gasten irriteerden zich aan de harde muziek buiten. Er was sterke wifi in de lobby waardoor het daar vaak wat drukker was. Ook dit hoorde je in de slaapkamers. Eten was matig en vaak hetzelfde, maar dit bleek te komen door feit dat Turkse bevolking het momenteel financieel erg zwaar te verduren heeft. Ligging van hotel vonden wij echt minder, hebben hierdoor alleen bij het zwembad gelegen. Elk uur gaat er een busje richting het strand (duur 5 min met auto en dan moet je onder een tunnel doorlopen) en je bent met ongeveer 20/25 min. in het centrum van Alanya met taxi of bus. Kan dus niet zo de boulevard oplopen. Het hotel heeft een aantal huiskatten die overal rondlopen. Mensen voeren en aaien ze dus ze lopen overal, ook wanneer je aan het eten bent. In het winkeltje beneden hele aardige medewerkers, zij bezitten in het centrum van Alanya een winkel dus kon je eventueel als zij naar de winkel gingen gratis met ze meerijden. Douchewater liep niet goed weg waardoor douche telkens blank stond. Hiervoor geen duurzame oplossing. Personeel was verder ontzettend vriendelijk, het hotel was echter voor ons geen goede match. Ik kreeg rugpijn van de ligbedden aan het zwembad, maar het matras op de slaapkamer was vrij stevig en daar hebben we echt goed op geslapen. De Airco deed het niet erg goed. Föhn aanwezig maar deze blies alleen hete lucht. Schoonmaak was erg netjes. Baliepersoneel in lobby deed enorm haar best om het ons naar de zin te maken. Geen vraag was teveel. Moest Turks nummer bellen en een van de dames gaf haar eigen telefoon! Dat was top.

Laatst bijgewerkt: 18 november 2022

Hotel is oké.

Water van het zwembad is steenkoud. Personeel lobby spreekt alleen Turks en Russisch op enkele uitzonderingen na.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Een mooi en goed hotel met vriendelijk personeel

Michell hotel was een relax hotel, maar de huidige animatie maakt er een partyhotel van. Ze hebben alleen oog voor het jonge publiek en houden geen rekening met de aanwezige +50 en spreken weinig andere talen. S avonds enkel muziek op jongeren gericht terwijl er toch ook wel heel wat 50 plussers zijn. Ook al vraag je muziek aan, ze draaien het niet. De strandbedden zijn dringend aan vervanging toe en er waren te weinig parasols. Het eten is er lekker en warm.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Top hotel

Super peroneel. Geweldig mooie kamer. Eten goed. En overal schoon.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2022

Fijn mooi schoon hotel !

Super fijn hotel met heel vriendelijk personeel. Heel erg welkom gevoel en vast personeel wat je herkent super lief. Het is heel erg schoon, ze maken ook constant tussen door alles schoon, de bedjes, buffet, stoelen , vloer alles. Animatie mensen super vrolijke lieve mensen ! Er hangt een fijne sfeer in het hotel.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

One of the best

Good service, nice room, no childeren just relax..

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

zeer onaangenaam sfeer

-airco in de gemeenschappelijke ruimtes geregeld uit -communicatie personeel onvriendelijk -eten en drinken van slechte kwaliteit en deels ongezond -kwaliteit strand, ligbedden en parasols zeer slecht -transfers naar de strand niet structureel -eten en drinken in de strand zeer slecht -stoelen en banken in gemeenschappelijke ruimtes vis en slordig

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2022

Mooi ,schoon hotel

Jammer dat er bij overlas s’ nachts weinig ingegrepen wordt naar mijn gevoel. Laatste 3 nachten erg veel lawaai van schreeuwende mensen en slaan met deuren met als hoogtepunt vechtpartij in de lobby. Daarop is trouwens we goed opgetreden door politie erbij te halen en de groep uit hotel te laten verwijderen.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

Goed en leuk hotel

Heerlijk lekker genoten alleen in het hotel werden shisha aangeboden maar daar begint het mee en daarna kan je met hun naar de stad om van alles te doen daar word je wel moe van

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Prachtig hotel, prima fsciliteiten, eten wat beperkt in smaak en varieteit

Fantastisch personeel, eten wel wat beperkt en weinig varieteit. Hoogst irritant is wel dat het keuken personeel echt 5 minuten voor einde van een service als haviken loeren om de bufetten af te ruimen.

Zonsondergang vanaf terras zwembad.
Michell vanaf het strant