Long Beach Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Leuke accomodatie, Prijsvrij en Anextour helemaal belabberd

Wij hebben voor de 2e keer onze vakantie hier geboekt via Prijsvrij. Plek en vakantie was lekker, is allemaal prima. Echter gaven ze ons de verkeerde vliegtijden door. Hierdoor was ons vliegtuig al weg. Niemand kon iets oplossen, want tijdens de herfstvakantie was er geen leidingevende aanwezig. het advies was koop zelf nieuwe vliegtickets en bewaar de bonnen. Wij hebben 5 nieuwe tickets kunnen kopen en een volle dag moeten verblijven op het vliegveld waardoor we ook een volle dag vakantie misste. Nu 3 maanden later hebben wij nog niks gehoord van Prijsvrij of anextour, behalve dat ze niemand te pakken kunnen krijgen die er over gaat. We praten over veel geld en ze helpen nergens mee. Ze zeggen alleen, wij zijn niet verantwoordelijk.... Persoonlijk zou ik er nooit meer mee boeken. Mochten ze het toch nog correct oplossen zal ik de review wijzigen.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2023

Geweldig hotel

Super hotel, grote zwembaden en veel Glijbanen. Altijd een bedje te vinden! Eten is goed mag wel iets meer gevarieerd zijn.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Top vakantie!

Goed hotel, goed weer, en een mooi land!!

Sas
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Geen 5* waardig

Hotel is aan groot onderhoud toe! Kamers stinken, chemische lucht airco (verbrand polyester). Klacht ingediend, na 3x klagen een andere kamer gekregen, andere kamer ook vieze lucht.. restaurant erg druk, eten koud en buffet onhygiënisch. Geen verse sappen of ijs, kan wel maar dan vragen ze dat extra geld voor. Veel lawaai van de weg. Tunnel onder de weg erg glade tegels wanneer deze vochtig zijn. Kortom geen all Inn wat je mag verwachten in Turkije!

Mw. N. Özcan
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Service dramatisch vanuit het resort en maatschappij

Groot, ruim en origineel, maar daar is ook alles mee gezegd. Bij calamiteiten en escalaties zijn ze nergens te vinden. Zoon van 4 been gebroken doordat er geen controle of badmeesters waren en ze deden vanuit het resort helemaal niks. Eten lauw tot koud en uiteindelijk aan je lot overgelaten zo samengevat.

Hr. B. van Oort
Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Heerlijk hotel mooi en schoon Eten ook goed

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Dit was de 4e keer dat we naar Long Beach Resort zijn gegaan. 8 jaar geleden voor het laatst. Ze hebben het in de afgelopen jaren goed opgeknapt. Voor de kinderen van alles te doen. Eten en drinken goed. Min punt is wel echt het personeel. En dan met name bij de receptie. Heel onvriendelijk en bij aankomst wilde ze ons naar het Harmonie hotel sturen. We zijn hier uiteraard niet meer akkoord gegaan omdat we dit niet geboekt hadden. Toen wilde ze ons een familiekamer geven (we waren met intotaal 8 personen) maar ook dit wilde we niet want we zijn erg op onze privacy gesteld. Ze waren hier niet blij mee was duidelijk te merken aan hun manier van doen. Uiteindelijk wel onze eigen kamers gekregen. Maar er kan geen lachje vanaf. Personeel restaurant over het algemeen vriendelijk.

Uitzicht vanuit de kamer
Dit was mooi,