23 beoordelingen voor Aparthotel Kleopatra Royal Palm in Alanya Turkse Riviera

8.2
    Evelien
    op 24.09.2010:

goed hotel

het is alleen jammer dat er haast geen nederlanders zijn

Bert
    op 04.04.2009:

Leuke omgeving met aardige mensen maar slecht hotel

Hotel Kleopatra Royal Palm was nou niet bepaald een rustig hotel. De gangen waren erg gehorig, op de 2e etage kon je zelfs de eetzaal horen. Alanya is wel een leuke stad met heel veel restaurant met behulpzame mensen, alleen jammer dat men soms hier en daar erg opdringerig is. Over het algemeen genomen is de kwaliteit van het eten niet van erg bijster hoog te noemen. Je kunt wel vanuit Alanya leuke uitstapjes maken en de kustlijn is adembenemend mooi.

Nathalie
    op 31.08.2007:

Vooral leuk voor Duitsers

Ik ga er dus van mijn leven niet meer heen.
    Het personeel in het hotel was ook echt allesbehalve vriendelijk.
    Er werkten over het hele verblijf maar 2 mensen die aardig tegen je waren.
    Bij de balie werden we behandeld als vuil.
    Ik werd opgebeld in m'n hotelkamer. De mevrouw praatte in het Duits tegen me. Toen ik vroeg of ze Engels tegen me wilde spreken, want ik versta geen woord Duits, begon ze helemaal te flippen. 'NO NO NO!' riep ze en ging weer Duits verder praten.
    Echt ongelooflijk!
    Hotel is gewoonweg knudde.
    We hebben ook maar niet in het hotel zelf gegeten, want bijna iedereen die daar gegeten had zag je halverwege het eten naar de wc rennen. Buikkrampen of gewoon om het van boven weer kwijt te raken.
    En dan nog het zwembad. Je had 1 klein zwembad met 2 zwakke glijbanen, waarvan 1 uit ellende al bijna uit elkaar viel. Het zwembadje was echt alleen geschikt voor kleine kindjes, want anders is 'ie gewoon te klein.
    Dan heb je nog een zwembadje voor de volwassen figuren, maar die is ook gewoonweg boring. Echt saai.
    Het hotel heeft 3 complexen staan en dan 2 kleine zwembadjes met een stuk of 40 ligbedden over die 2 zwembadjes. Veel te weinig dus.
    Dan zijn er nog van die ego-mensen die in de ochtend hun handdoek op een bedje leggen en dan een paar uur weg blijven. Als al die 40 mensen hun handdoek erop laten liggen, dan is er geen bedje vrij voor jou. Dus je gooit maar gewoon lekker die handdoeken eraf en ze bekijken het maar. Het hotel is blijkbaar gewoon voor mensen die geen Nederlander zijn. Je moet wel air hebben daar.
    Verder is er niet veel te doen daar. Uitgaan is ongelooflijk saai!
    Is er eindelijk een discotheek, blijken er alleen Russen te komen. Laat maar.
    Even rustig langs de winkels lopen lukt niet. Je wordt gek van die mensen die je proberen binnen te lokken en van alles proberen aan te smeren. Ik ben op een gegeven moment gillend weggerend. Verschrikkelijk!
    Je hebt daar wel een hele leuke tent, het Bistro Floyd (www.echt-hollands.com). Echt helemaal top. Die mensen zijn zo aardig, zo lekker gegeten en niet duur.
    Je kunt daar even heerlijk relaxen, beetje poolen boven met airco en gratis op internet. Mensen kunnen ook gewoon Nederlands met je praten, wat ook wel lekker is natuurlijk. Ik ben wel blij dat ik weer thuis ben. Helaas zonder het mooie warme weer en het heerlijke strand.

A
    op 07.10.2007:

Luxe hotel maar slechte service

Miek
    op 27.09.2007:

Alsof je in een warm bad beland

Wij zijn in mei in dit hotel geweest en dat was ons zo goed bevallen dat we in sept zijn teruggegaan. Normaal gaan we nooit naar dezelfde plek terug, maar we waren zo in de watten gelegd en verwend door het personeel, dat we het nog eens wilden proberen, om te kijken of het nog zo was. We werden meteen herkend door de obers en manager en kregen de 2e avond een apart tafeltje versierd met roosjes, omdat zij het zo leuk vonden dat we er weer waren. Het was in een woord geweldig.

cobi
    op 04.10.2007:

Fijn, ik wil zo weer terug, heerlijk uitgerust.

Het personeel is erg attent. De kamers zijn eenvoudig, maar alles wat nodig is is er. Het is schoon. De Haman moet je zeker bezoeken. Het was de eerste keer dat ik in Turkije was, maar ik ga zeker weer.

ella
    op 03.04.2010:

geweldig familiehotel

Is iedereen aan te raden het is een goed hotel, je zit vlakbij de winkels en de zee

thea
    op 29.04.2010:

gezellig mooi schoon hotel

ligt goed centraal vriendelijk personeel
    goede schonen kamers

• Duiken obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Alanya

Friday 6-12 Helder/Zonnig
Saturday 7-12 Bewolkt
Sunday 8-12 Bewolkt
Monday 9-12 Bewolkt
Tuesday 10-12 Helder/Zonnig
Wednesday 11-12 Regenbui
Thursday 12-12 Regen
Regen

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Kleopatra Royal Palm in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 23 vakantie beoordelingen Kleopatra Royal Palm.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Kleopatra Royal Palm vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Kleopatra Royal Palm scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Kleopatra Royal Palm vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Kleopatra Royal Palm en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Aparthotels Alanya of Aparthotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Kleopatra Royal Palm achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Kleopatra Royal Palm!

• Rick
    op 02.07.2019:

Al inclusief wat niet op strand gelden was teleurstellend , stond nergens van te voren aangegeven

• Jan
    op 24.11.2012:

Als je tijdens een gratis loterij het geluk hebt te winnen, meld je dan niet bij de organisator, want het is een ordinaire truc je naar zijn zaak te lokken.

• Jolanda van Rijswijck
    op 18.10.2011:

Ga met de lokale bus die voor het politiebureau stopt naar het kasteel op de berg met uitzicht op zee. Overstappen op het grote busstation in Alanya. Vandaar uit gaat er een bus met als eindpunt het kasteel. Via excursie Dagtocht naar de watervallen van Manavgat en boottocht op de Middellandse zee. van zoet (ijskoud)water in zout (warm) water gescheiden door slechts een brede landtong incl eten aan boord. Vervolgens onderweg terug nog even naar de grootste bazar. prima geregeld.