Kleopatra Royal Palm reviews

4,4
4,6

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Geen sfeer,slecht hotel

Ben daar geweest met mij vriendin.... Zoeen slecht personeel!! Eten zeer slecht niet vriendelijk ze kijken je de deur uit vechten voor een stuk vlees in de avond kan je in donker zitten bij het zwembad geen sfeer totaal niet 4 sturen waardig nooit boeken geloof me en prijsvrij moeten is denken of ze dit hotel nog willen steunen!! In 2023

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Verouderd maar schoon en vriendelijk

Het is 10 min lopen naar het centrum, leuke entertainment. De kamers en het hotel is wat verouderd maar wel schoon. Ze ruimen continu op, maken schoon en zijn vriendelijk. Het eten is er als vegetariër niet heel divers.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Nog nooit zo een hotel meegemaakt, never nooit meer

Dit hotel dus nooit meer, eten koud, onvriendelijk personeel, keuze ontbijt is 1 dag een spiegelei de andere dag pancakes beleg is kipfilet en boterhamworst, plakje kaas nergens te vinden, en om iedere morgen fetakaas met komkommer te eten nou nee,het avondeten was keuze uit of 1 dag een drumstick dag erna een kippenpoot, of borst, groenten jeuze uit bloemkool of broccoli of een of ander groenten in een sausje wat absoluut geen smaak had,,iedere dag rijst of spaghetti erbij soms frietjes, MAAR OOK ALLES WAS STEENKOUD!!! Verschrikkelijk gewoon, wij zijn van de 10 dagen de laatste 7 dagen buiten de deur gaan eten omdat je toch graag wat warms wilt eten. Animatie uhhmmm niks van gezien de gehele vakantie. Personeel nou een smile moest he ver zoeken bij ze,. Kamers waren dan weer wel redelijk schoon,de badkamer was een handvat afgebroken ooit eens een keer maar dat er nog steeds zo bij,maar goed dat zag er nog wel redelijk uit,alles is gewoonweg erg verouderd ,. Bij het uitchecken, werd er nog niet eens gevraagd hoe het bevallen was of iets dergelijks, het was pasje afgeven en vertrekken keken je nog niet eens aan. Never Nooit Meer!!!!!!!!!

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Oplichters

Gratis WiFi in elke kamer staat er eindstand moet je gewoon 13 euro per persoon betalen voor WiFi die steeds wegvalt , schoonmaakster kom om de dag langs en doe half werk , moest elke keer zelf handdoeken vragen omdat ze 2 handdoeken neerleggen voor 2 dagen terwijl je met 2 personen ben , eten was steeds het zelfde en vaak koud

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Niet hygiënisch en niet kind vriendelijk

Niet hygiënisch en niet kindvriendelijk de douche waren beschimmeld en de zwembad ,de bedden waren hard ,de eten was niet goed..er waren meer nederlandsche mensen daar van de kinderen heel ziek zijn geworden..mijn dochters kleinzoon waren ook heel erg ziek geworden van het eten en de hygiëne…Ik geef de hotel geen 4 sterren hotel maar een 1 ster

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Dit hotel verdient geen 4 sterren

Transfer naar het hotel is veelste lang. Ontzettend slecht eten en weinig keus, zo ook met de drankjes. We zijn daardoor bijna de hele week uit eten gegaan. Leuk, maar erg zonde als je een all inclusive vakantie hebt geboekt. Bedden zijn bijna net zo hard als beton. Het zwembad was zo troebel en vies dat ik er een ontstoken oog aan overhield. Geen animatie voor de kinderen. Het personeel wist geloof ik niet wat lachen inhield. Restaurant te klein voor alle gasten.

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Onhygiënisch geen 4 sterren hotel

Mijn zoon, ik en mijn zusje zijn ontzettend ziek geworden door omdat het zo ontzettend onhygiënisch is. Eerste dag kregen wij een oud, vies slaapkamer omdat de hotel volgeboekt zat. Wat raar is omdat wij een familie kamer hebben geboekt!! We hebben de hele week geen WiFi gehad wel voor betaald! Dag 2 nieuwe kamer gekregen schimmel in de badkamer, de bedden zijn hard en je krijgt letterlijk een picknick kleed als deken. De kamers zijn hartstikke vies (vloer is zo vies dat je net niet uitglijdt). Handdoeken worden niet dagelijks vervangen en wc wordt al helemaal niet schoongemaakt. Het eten is niet te eten en hartstikke koud! De patat was bijvoorbeeld hartstikke oud (waarschijnlijk van de dag ervoor) wij zijn erg ziek geworden door de vlees! En over het personeel al helemaal niks goeds te zeggen, hartstikke laks je moet ze 100x vragen om iets uit te voeren. Ze spreken amper Engels waardoor communicatie nog slechter is. De foto’s op jullie website zijn absoluut niet recent en zou eigenlijk verboden moeten worden de hotel te vermelden als een 4 sterren hotel. Verder zijn jullie als Prijsvrij verantwoordelijk om juiste foto’s te plaatsen!! Ik ga dan ook een klacht indienen

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Eten was echt heeeeel slecht

Eten is heel erg slecht Schoonmaak ook heel slecht Geen badmeesters Er was bijna een kind verdronken De eetzaal was veel te klein voor het aantal gasten

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Eenvoudig hotel met beperkt all inclusive

Ligging was perfect: aan het strand en dichtbij het hart van bruisend Alanya. De familiekamer met tussendeur was groot en prima bedden (als je van harde bedden houdt). Wel wat gedateerd maar goed onderhouden. All inclusive is het niet helemaal. Het minimale werd geserveerd en voor extra’s zoals bedjes op het strand of drinken in het strandtentje moest betaald worden. Slechts op 3 avonden was er iets te doen en dat duurde dan ook maar 1,5 uur tijdens het eten waardoor het niet leuk was om bij het hotel te blijven. Alanya daarentegen is geweldig, te lopen en anders voor 50 cent met de bus. Personeel doet geen moeite om je een leuke vakantie te bezorgen.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Als je toch geld uitgeeft,geef dan iets meer uit en ga naar een ander hotel

Geen All inclusive, veel bijbetalen. Bedjes aan t strand bij gereserveerde stuk van het hotel zijn niet gratis en de drankjes daar ook niet. Wifi alleen in de lobby, voor de rest bijbetalen. Het is niet veel (15euro voor 10 dagen) maar dat zou gewoon beschikbaar moeten zijn. Het eten...tja ik weet dat smaken verschillen maar om 2 weken lang steeds bijna hetzelfde voorgeschoteld te krijgen is niet wat je verwacht van een All inclusive hotel. Wat er savonds niet opgaat wordt de volgende ochtend op een andere manier bereidt en weer neergezet. Vleeswaren (kip,kip en kip) staat niet koel in t buffet. We zijn vaak uit eten geweest en vaak naar de Migros die om de hoek zit wat dus behoorlijk wat extra geld heeft gekost. Geen plek in restaurant als je wil eten, te weinig tafels voor t aantal gasten. Snack is continue hetzelfde, soort dunne turkse pizza. Zwembad bij restaurant sluit om 17:00uur. De andere 2 een uur later. De glijbanen bij 1 van de zwembaden stoppen met water tussen 12:00 en 15:00, ze gaan om 10 uur pas aan en stoppen definitief om 17:00. Glijbanen zijn leuk maar als je er lekker wil liggen, even afkoelen in t water of er bent met kleine kinderen wordt je continue belaagd door volwassenen die zoveel mogelijk water proberen uit het zwembad te krijgen via de glijbanen. Het zwembad had net iets groter moeten zijn. Bedden zijn slecht, super hard en je voelt de veren erdoorheen met als resultaat pijn en blauwe plekken. Slecht onderhouden hotel Schoonmaakster is super lief en doet haar uiterste best,fooitje doet veel goed Airco werkt perfect in de kamer Personeel bij de receptie is super aardig en behulpzaam. Wordt adequaat gereageerd als je een probleem hebt. Sunset restaurant aan de zeekant van het hotel is erg goed,helaas zit ook dit niet bij de prijs inbegrepen. Personeel bij de bar bij het middelste zwembad heeft er denk ik weinig zin in. Met moeite komt er een lach vanaf. Maw zoek een ander hotel als je toch geld uitgeeft. Geef dan iets meer uit.

Het bad
De kussens