Kleopatra Dreams Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2023

Prachtig kleinschalig hotel op een ideale ligging.

Lekker rustig en geeft je het gevoel dat je echt op vakantie bent. Alleen de stoelen op het balkon zitten oncomfortabel.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2022

Prima Hotel.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2022

Prima Hotel.

Goede service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Goed beetje ouwbollig hotel, geschikt voor senioren

Heerlijk hotel voor een ontspannen zonnige vakantie, dicht aan zee en op loopafstand van het centrum van Alanya

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Oudbollig, maar de ligging is goed

Direct aan zee, leuke strandtent. Het hotel zelf is echt aan vernieuwing toe. Het eten is ronduit slecht!

Laatst bijgewerkt: 25 april 2022

Prima hotel!

Een hele fijne vakantie gehad in dit hotel; ligging is super en strand fantastisch. Vriendelijk personeel; wij komen zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2019

Mooi en keurig hotel, ver weg van het centrum

Mooi Hotel wel wat veroudert. Ver weg van het centrum, In onze laatste week voordat het hotel sloot op 31 oktober merkte wel dat het buffet minder werd, en de laatste 2 dagen kregen we een lunchkaart met wat we te eten kregen. Het sanitair is behoorlijk veroudert. En lekt hier en daar. All inclusieve was niet helemaal inclusieve voor € 12,00 per persoon per dag kon je deze op waarderen. Dit vond ik echt waardeloos en niet correct.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

Top locatie direct aan het strand

Een simpel, maar schoon hotel direct aan het strand. Het eten is simpel en dagelijks bijan hetzelfde, maar wel oke. Het personeel is vriendelijk en de kamer worden dagelijks schoon gemaakt. Wij hebben een upgrade gedaan die ons daar ter plekke werd aangeboden. Dit lijkt erg leuk, cocktails drinken en ook aan t strand.. a la carte eten. In werkelijkheid valt dit tegen. Er is maar 2 cocktail bij inbegrepen en deze verkopen ze niet op t strand. Kaart op het strand is wat beperkt.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Prima hotel vriendelijk personeel schoon. Geen hotel om met kinderen naar toe te gaan.

Zwembad
Strand