Kaptan reviews

Laatst bijgewerkt: 12 december 2022

Super en mooie locatie

Super locatie, personeel is vriendelijk en super schoon.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Mooi gerenoveerd hotel, ligging heerlijk

Als jong stel (begin 30) wilde wij in het centrum van Alanya zitten en dichtbij het strand. Met dit hotel was dit uitstekend. Met 5 minuten lopen waren we in het centrum en 10/15 minuten op het strand. Wij hebben zelf alleen gekozen voor ontbijt, omdat we graag bij verschillende restaurants wilde eten. Het ontbijt was elke dag goed. Geen hele grote variaties per dag. Je kon elke dag wel een lekkere omelet bestellen en vers fruit eten bijvoorbeeld. De kamer was heel netjes en schoon. De airco werkt goed en de douche was fijn. Wel jammer is dat je van te voren niet kan kiezen wat uitzicht is vanaf het balkon. Wij wilde heel graag uitzicht op de haven, maar hadden helaas uitzicht op ons zwembad. Áls ik een minpunt moet geven, dan is he t de Wi-Fi. Die is heel erg traag. De verbinding is goed, maar de Wi-Fi zelfs is echt heel erg traag. Video versturen en foto's dat duurt wel even.

Elisa Nijenhuis
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2016

Fantastische plek, goeie kamer, prettig zwembad

Heerlijk hotel, op loopafstand van het centrum en het strand (hooguit 10 minuten). Je loopt het hotel uit en je kijkt over zee heen). Zeer vriendelijk personeel. Wij werden allebei ziek tijdens onze vakantie (van ergens anders eten), zijn erg goed geholpen.