149 beoordelingen voor Hotel Kaptan in Alanya Turkse Riviera

7.1
    8.5
    Jayson
    op 22.09.2019:

Mooi gerenoveerd hotel, ligging heerlijk

Als jong stel (begin 30) wilde wij in het centrum van Alanya zitten en dichtbij het strand. Met dit hotel was dit uitstekend. Met 5 minuten lopen waren we in het centrum en 10/15 minuten op het strand.

Wij hebben zelf alleen gekozen voor ontbijt, omdat we graag bij verschillende restaurants wilde eten. Het ontbijt was elke dag goed. Geen hele grote variaties per dag. Je kon elke dag wel een lekkere omelet bestellen en vers fruit eten bijvoorbeeld.

De kamer was heel netjes en schoon. De airco werkt goed en de douche was fijn. Wel jammer is dat je van te voren niet kan kiezen wat uitzicht is vanaf het balkon. Wij wilde heel graag uitzicht op de haven, maar hadden helaas uitzicht op ons zwembad.

Áls ik een minpunt moet geven, dan is he t de Wi-Fi. Die is heel erg traag. De verbinding is goed, maar de Wi-Fi zelfs is echt heel erg traag. Video versturen en foto's dat duurt wel even.

Elisa Nijenhuis
    op 09.06.2016:

Fantastische plek, goeie kamer, prettig zwembad

Heerlijk hotel, op loopafstand van het centrum en het strand (hooguit 10 minuten). Je loopt het hotel uit en je kijkt over zee heen). Zeer vriendelijk personeel. Wij werden allebei ziek tijdens onze vakantie (van ergens anders eten), zijn erg goed geholpen.

monique van alst
    op 14.10.2015:

Fijn hotel

Het is een echt fijn hotel, eten is goed de mensen zijn vriendelijk en schoon is pas gerenoveerd alleen boek geen kamer op de 2e verdieping aan de zwembadkant die heeft uitzicht op een muur,We hadden deze kamer even om te douchen en om te kleden omdat we savonds pas vertrokken.
    kamers aan de straatkant met uitzicht over de haven is echt een aanrader

Leanne
    op 28.09.2015:

Net hotel, vriendelijk personeel op een toplocatie!

Hotel Kaptan is een net hotel. Nog niet lang geleden volledig gerenoveerd. Nu een moderne, unieke en leuke inrichting. Kamer was netjes, niet heel groot, maar prima te doen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel bij de receptie als de bediening in het restaurant. Zwembad is klein, maar netjes. Wij hadden kamer 402. Super gaaf uitzicht over de haven. Eten redelijk. Kwaliteit was goed, maar veel hetzelfde, niet veel keus en het meeste aardig zout. en heel veel olie. Elke morgen een ei wordt je wel zat. Al had je dan de keuze uit 3 of 5 minuten gekookte ei of een gebakken ei. De locatie is echt perfect, midden in het centrum, mooi uitzicht op de haven, ontzettend veel te doen in de omgeving. Let wel op: midden in het centrum is ook midden in het uitgaansgebied wat betekend dat je wel last kan hebben van harde muziek tot in de kleine uurtjes! Kortom wij hebben genoten. Het was echt tekort! Normaal gaan we eigenlijk nooit meer terug, maar in dit geval is de kans groot dat we volgend jaar weer gaan. Of we dan weer halfpension nemen denk ik niet, maar verder een top vakantie gehad!

Nick

uitsekende ligging hotel

Bij aankomst veel te lang wachten in bus op airport, terwijl passagiers geruime tijd compleet.
    Bij aankomst in Alanya werden wij ergens in een straat door de chauffeur verzocht om de bus te verlaten(volgens hem mocht hij niet verder van politie) Wij vroegen hem hoever het hotel was en volgens hem tussen 500 en 1000 meter. Daar wij niet meer de jongste zijn en niet goed kunnen sjouwen was het onmogelijk om die afstand af te leggen met 2 zware koffers, 1 trolley en tassen. Wij hebben dan ook geweigerd om uit te stappen en geprobeerd hem naar de politieagent te sturen om even mee te praten en uit te leggen. Uit het raam van de bus zagen wij dat hij niet naar de politieagent ging, maar onze koffers uit de bus haalde en gewoon op straat zette. Na fikse bonje leek het alsof hij belde (onverstaanbaar) met iemand en probeerde ons te zeggen dat hotel ons op die plek zou komen ophalen. Na een kwartier tot 20 minuten buiten op straat gewacht te hebben kwam er niemand en omdat we daar niet langer konden blijven staan hebben wij te voet met alle bagage steeds na 25 meter een tijd uitrusten de lange straat uitgelopen tot we totaal vermoeid bij de balie stonden. Deze wiste niets van ophalen met een auto en ook was er geen eten meer.
    RONDUIT SCHANDALIG VAN NECKERMANN

Hans
    op 25.09.2015:

Uitstekend hotel, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Hotel Kaptan ligt uitstekend. Erg centraal. Moderne uitstraling.
    Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt alsmede lunch. Kortom: Absolute aanrader.

nico
    op 08.09.2015:

top hotel

prachtig gelegen hotel alles op loop afstand.Vriendelijk personeel die direct voor je klaarstaan.Eten volop keus en variatie genoeg zowel bij ontbijt en avond eten. Goed zwembad waar alleen iets meer voor kinderen zou mogen zijn verder totaal geen klachten alleen maar een aanrader.

nico
    op 08.09.2015:

super geweldig hotel

een prachtig hotel super ligging alles op loop afstand .Vriendelijk personeel staan meteen voor je klaar.Eten is er super veel keus bij het ontbijt en avond eten,waarbij je een prachtig uit zicht hebt over de haven en alanya. Kamers zijn uitstekend schoon en als je aan de voor kant van het hotel komt heb je een prachtig uitzicht.Gewoon een echte aan rader

Faciliteiten van Kaptan

• Avontuur obv 12 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 6 beoordelingen
  • Meer obv 4 beoordelingen
  • Golfen obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Alanya

Wednesday 21-10 Onweer
Monday 26-10 Bewolkt
Tuesday 27-10 Bewolkt

Contactinformatie van Kaptan

İskele Caddesi 07400 Alanya Alanya, Turkije

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Kaptan in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 149 vakantie beoordelingen Kaptan.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Kaptan vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Kaptan scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Kaptan vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Kaptan en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Hotels Alanya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Kaptan achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Kaptan!

• Jayson
    op 22.09.2019:

Ga raften, echt een hele belevenis om te doen.

• Leanne
    op 28.09.2015:

Een dagje met een boot mee, lekker winkelen in het centrum je kan alle kanten op en vergeet geen bakje koffie te drinken bij de Starbucks!!!

• Nick
    op 28.09.2015:

een tweede gaspitje voor de kok die de eieren moet bakken. Scheelt een hoop wachttijd.

• Hans
    op 25.09.2015:

Voor iedereen aan te bevelen.

• Richard
    op 07.09.2015:

Hotel Kaptan zou meer inkomsten kunnen krijgen als ze in de avond enig animatie voor de gasten zouden brengen, want in de avond gaan alle gasten buiten de deur vertier zoeken.