Kahya Resort Aqua & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Heel goed resort

Het eten buitengewoon uitgebreid, en vooral ook lekker. Vriendelijk personeel. De moeite waard om terug te gaan.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

8 jaar geleden voor het eerst in dit Hotel geweest, was toen een mooi en prima hotel. In de tussentijd heeft dit hotel uitgebreid met flink wat extra kamers, al zijn de faciliteiten hier helaas nauwelijks op aangepast. Bij de eetfaciliteiten is het dan ook bizar druk met flinke rijen en wachten op een tafeltje. Verder is het gros van het personeel gastvrij en behulpzaam! Zwembad is groot, leuke glijbanen en kinderen kunnen zich vol op vermaken. Als tip voor het hotel: geef iedere gast een set oordopjes want wat zijn de kamers gehorig! Wij hebben verschillende Turkije all-in vakanties gehad, maar dit nog nooit meegemaakt. Als je een lichte slaper bent kan dit regelmatig je nachtrust kosten.. Al met al een gezellige vakantie gehad met vooral een scherpe prijs/ kwaliteit verhouding waarin je dan ook geen maximale situatie kan verwachten.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Fijn en mooi resort

Veel te doen, mooie faciliteiten, dichtbij de zee en naast het resort een bazaar

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

voor ons fantastisch

vriendelijke mensen, mooie zwembaden. goed eten. leuke shows. Heerlijke lazy river

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Hotel is mooi

Hotel is mooi vond animatie minder voor zo'n groot hotel had ik meer verwacht Transfer van vliegveld na hotel en van hotel na vliegveld was niet goed En grootste ergenis we hadden parkeerplaats geboekt en toen we aankwamen bleek deze vol te zijn we zijn na andere parkeerplaats gestuurd waar nog even 180 euro direct moesten betalen vind heel erg dat er zo met mensen om word gegaan bij deze wil ik daar een klacht over indienen

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Goed en mooi Resort, ligging minder

Ligging: meer in het centrum verwacht, strand erg klein . eten: erg goed, vooral de meneer die elke avond het pizzabrood bakte. Jammer dat het ijs en sinaasappelsap niet inclusief was. Met de oudste dochter naar de arts geweest in het hotel i.v.m. klachten gehoor en hoofdpijn. De arts vermoedde een bacteriële infectie en stuurde ons naar een "ziekenhuis " om bloed te laten prikken. Afschuwelijk hoe we daar zijn worden behandeld en begeleid. Achteraf bleek het geen ziekenhuis te zijn maar een stichting. Mijn vraag is hierop: hoe kan een 5 sterren resort in zee gaan met zulke stichting, waar ze geen Engels/Duits praten, alleen maar inheemse bevolking. Toeristen horen daar niet opgevangen en geholpen te worden. We hebben door de foute behandeling eerder naar huis gegaan ( vluchten geboekt) om in Nederland verder te onderzoeken wat er mankeerde met mijn dochter. Ik hoop dat u hier echt werk van maakt, zodat andere mensen dit gespaard kan blijven . Het is dat zelf in de zorg werk, anders waren de kosten erg opgelopen.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Kindvriendelijk familie hotel met voldoende animatie

Hotel is niet echt geschikt voor jongeren aangezien er na 23 uur niet veel meer te doen is. Eten is vaak hetzelfde en niet warm. Personeel allemaal heel vriendelijk en het hotel wordt goed schoon gehouden.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2022

Is met aantal jaar geleden heel erg achteruit gegaan. Personeel restaurant aardig maar in lobby heel

Na eerst in een invalide kamer gedumpt te zijn kregen we een normale kamer, dit koste ons wel een hele nacht. We kwamen in 2.00 uur aan en pas om 4.00uur hadden we een normale kamer. Personeel aan lobby waren niet erg vriendelijk terwijl wij s' nachts aankwamen en kapot moe en verreisd waren.

Hr. H. Profijt
Laatst bijgewerkt: 24 april 2022

Leuk resort

Mooi resort, prima kamer met 2 tieners. Uitzicht op het zwembad

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

goed qua prijs- en kwaliteitsverhouding

Familiekamer was ruim en netjes met goede bedden. Mooi groot balkon maar geen beschutting tegen de zon. Aquapark was prima, overzichtelijk. het strand was dichtbij maar het onderhoud van de ligbedden kan beter, ook de matrassen die vaak vies waren.Het eten was een massaal gebeuren, in korte tijd teveel mensen. Uitgebreid buffet maar weinig vlees.

Zwembad
Rechte zwembad tegen een uurtje of 8
kahya resort in de avond