Kahya (Grand Hera) reviews

4,6

Hr. W van Leijden
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Geweldig Hotel

Fijn Hotel, Heerlijk Eten Lief Personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Voor het bedrag dat je betaald prima hotel.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Ligging was het beste

Weinig animatie bijna niets Eten veel het zelfde Je moest je wekker zetten voor een bedje. Wij gaan er nooit meer heen.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2022

goed hotel

eten en drinkengoed zeer vriendelijk personeel en de haman is heel goed vriendelijke eigenaarhollanse mevrouw

Laatst bijgewerkt: 21 november 2021

Prettig verblijf

Fijn hotel op perfecte lokatie Jammer dat rolstoel geen toegang heeft tot Spa en binnen zwembad Veel keus. Niet altijd warm Veel lawaai buiten, met deur dicht beter Verouderd

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Mooi en schoon

Mooi hotel in centrum loopt afstand van alles, geen bus of taxi gebruikt. Lekker eten, voldoende aanwezig, als druk is wel even zoeken naar plaats. Wifi gratis, in algemenen ruimtes goed internet, op de kamer niet. Tv had ook net 1. Bruisend centrum. Dicht bij het strand, kan ligbed reserveren, wel tegen betaling. Rond zwembad gratis. Wel vroeg op om handdoek te leggen. Fitness ruim, goed voor een goede work out. Echt een aanrader. Zal zeker weer eens terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

mooi hotel mooie ligging

Mooi hotel, midden in de winkelstraat, dichtbij het strand de bedden slapen goed, wij hadden er een extra bed bij maar dat was een slaapbank deze slaapt niet lekker. Kamer zag er mooi uit wel kleine badkamer

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

mooi hotel super ligging

weinig te doen bij het hotel , kamers zijn heel gehorig bedden zijn super hard verder een top hotel en weinig animatie over de hele dag

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Super!!!

Super leuke vakantie gehad we vonden het jammer dat we na 8 dagen weer na huis gingen volgend jaar gaan we zeker weer na dit hotel maar dan langer

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Voor het geld dat ik betaald heb te duurk

Kamer te klein vier bedden op een rij moeilijk in stappen schimmel in kamer gewoon niet fris