9 beoordelingen voor Hotel Holiday Park Resort in Alanya Turkse Riviera

6.2
    6.4
    Alyssa
    op 18.08.2013:

Absoluut geen vijf sterren waard!

Wij vonden het absoluut geen vijf sterren waard. Bij aankomst werden wij naar Holiday Park gestuurd, zonder enige toelichting. Echter lag dit 200 meter verderop en zag het er exact hetzelfde uit als Holiday Garden.
    Bij aankomst werd geen informatie gegeven over waar we kunnen eten, van hoe laat tot hoe laat, waar het zwembad is, etc. In onze hotelkamer was in de douche schimmel, wat naar ons idee weg was gekit of geschilderd. De deuren van de douche sloten niet goed, waardoor na het douchen de badkamervloer nat was. Nog een puntje kritiek is dat er nergens in het hotel airconditioning was behalve op je hotelkamer die overigens ook nog een herrie maakt.
    Tijdens het buffet vlogen er veel vliegen rondom en in het eten, er zat tot twee keer toe een haar in ons eten, er liepen zwerfkatten rond je tafel en het personeel lette niet goed op de gasten (bv. het afdekken van tafels, etc.). Het gehele verblijf hebben wij uit plastic bekers gedronken, alleen bij het diner kon je een glas vragen bij de bar. Ook vonden wij dat er heel weinig variatie in het eten was. Je kon in principe elke dag hetzelfde eten en er waren misschien per dag 1 á 2 bakken met iets nieuws.
    Ons was verteld dat er een zandstrand zou zijn. Er lagen alleen maar kiezels en stenen, waardoor het een hindernisbaan werd om in de zee te komen.
    Wij hebben ervoor gekozen om veel uitstapjes en diners buiten de deur te doen, om zo onze 12 dagen vol te krijgen. Dit heeft ons ook weer meer geld gekost, terwijl dit bij een chiquer 5 sterren hotel niet nodig was geweest. Wij vonden dit hotel dan ook zeker een tegenvaller.

kate
    op 30.09.2012:

zonde van je geld

Strand vol stenen, als je het hotel uit loopt sta je gelijk op de snel weg dus een stukje lopen zit er niet in! Eigenlijk is het hotel zelf wel oké alleen het eten en drinken is zo slech! Overal op wachten, eten word niet bijgevuld en als je drinken wild halen word je verteld dat het op is. Heftige ruzie onder het personeel steek en vecht partijen in de keuken, het ligt niet aan het personeel maar aan het management, die nergens te bereiken zijn. Het eigenaardige is dat holiday garden resord het hotel naast holiday park door exact de zelfde eigenaar en management wel een hotel is dat alles op een rijtje heeft ,,, het enige goede is dat de animatie erg leuk is,

Bianca
    op 25.07.2011:

Geweldig hotel!

Super hotel en de animatie was ook iedere dag top! Jammer alleen dat er weinig Nederlanders waren en voornamelijk oost Europeanen (die zich gelukkig wel behoorlijk gedroegen).

Corrie
    op 21.09.2010:

helemaal top

was super hotel alleen in de omgeving weinig maar dit was van tevoren bekend

Ines
    op 06.08.2010:

Hotel gericht op Oost Bloklanden

Het hotel is netjes, ook de kamer zien er goed uit. Helaas is alles gericht op de oostbloklanden, vooral veel Polen en Russen die de vakantie minder leuk maken. Animatieteam praat veel Russisch en Pools, best frustrerend 11 dagen lang. Wij raden het niet aan als Nederlanders naar dit hotel te gaan, er zijn veel hotels in Turkije die meer gericht zijn op Nederlanders, waar je ook geen vreetschuur idee krijgt. Het eten was ook niet erg geweldig, veel dingen waar niet gaar, te gaar of erg vreemde combinaties, bijv. gebakken aardappelen met kaneel??? Ik ben 2 dagen aan de diarree geweest en heb koorts gehad, waarschijnlijk combinatie eten, warmte, zwembad en airco. Daarnaast zit je toch best ver van Alanya af, dus je kunt ook niet even een drankje in de stad doen. Wij raden aan om of in Alanya een hotel te zoeken of in Konakli, bijv. Resort Vikingen, wij zijn hier op bezoek geweest, erg goed eten en veel Nederlanders.

Yvette
    op 27.07.2012:

Zonde van je geld

Waardeloos! Vies! Absoluut geen 5*.
    In de rij voor alles want op is op. Niet voldoende servies, dus ook wachten en vervolgens vieze spullen krijgen.
    Veel russen,polen,bulgaren,roemenen etc.weinig nederlanders.

Zwembad voor jongere kinderen wel handig. Die kunnen er in het ondiepe gedeelte staan.

Strand vol steen en net zo groot als je huiskamer.alles ruikt muf. Ruzie onder personeel. 1 man neergestoken tijdens ruzie..en na klagen bij corendon en management, blijkt dit al een paar jaar zo slecht te zijn...dus.....vooral een ander hotel zoeken!

Mandy
    op 13.09.2011:

Heerlijk hotel met alles erop en eraan om heerlijk te relaxen.

Fijn hotel met privestrand. Eten divers en goed. Als je zou willen kun je de gehele dag eten. Kamers ruim opgezet. Alanya bereik je d.m.v. de zogenoemde dolmusbus. In de buurt van het hotelf zelf is niet veel te beleven. Niet al het personeel spreekt Engels. Duits wordt er meer gesproken.
    Animatie aanwezig maar het is geheel aan jezelf of je hieraan mee doet of niet. Voor de kinderen is er een kidsclub aanwezig maar in en rondom het hotel lijkt het mij niet uitermate geschikt voor kleine kinderen. Zijn de kinderen van basisschoolgaande leeftijd dan is er echt van alles te doen. Glijbanen bij het zwembad, tafeltennis, tafelvoetbal, squach, tennisbaan en er zijn bij het strand allerlei watersporten mogelijk. Deze zijn, zoals gebruikelijk, wel tegen betaling. Al met al prima kwaliteit prijsverhouding!

A.
    op 03.11.2009:

fantastisch hotel! zeer goede service, erg luxe! top haman,zeer viendelijk personeel. Nadeel=muziek

Het animatie team draait de hele dag keiharde herrie bij het zwembad waardoor het niet echt aantrekkelijk is om daar lekker te liggen (dus maar naar het strand) De muziek die er gedraaid werd stond ten eerste veel te hard en het type muziek was: techno,house, duitse smartlappen....
    Zelfs na meerdere klachten veranderde dit niet...

Faciliteiten van Holiday Park Resort

Holiday Park Resort is geschikt voor *

• Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Alanya

Friday 20-5 Bewolkt
Saturday 21-5 Bewolkt
Sunday 22-5 Bewolkt
Monday 23-5 Bewolkt
Tuesday 24-5 Helder/Zonnig
Wednesday 25-5 Helder/Zonnig
Thursday 26-5 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Holiday Park Resort in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 9 vakantie beoordelingen Holiday Park Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Holiday Park Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Holiday Park Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Holiday Park Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Holiday Park Resort en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Hotels Alanya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Holiday Park Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Holiday Park Resort!

• Yvette
    op 27.07.2012:

Overboeken! Want hier krijg je spijt van!