Haydarpasha Palace reviews

9,6
9,6

Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Fantastische vakantie, compleet ontspannend

Echt een heerlijke vakantie gehad waarbij we compleet konden ontspannen. Alle eet momenten waren lekker, divers en vers en genoeg opties om gezond te eten. De zwembaden waren super en ook het personeel was enorm vriendelijk en service gericht. De kleine van 6 heeft zich enorm vermaakt met alle activiteiten en zwembaden, waardoor we ook genoeg momenten zelf konden ontspannen. Ook de avond entertainment was ontzettend goed voor zowel klein als voor onszelf. We zijn een week geweest en bijna niet buiten het resort gekomen. We hadden niets anders nodig. Enige puntje was dat de bedden best hard waren, maar daar hebben we verder zelf niets mee gedaan. Volgens mij kun je namelijk wel om een topper vragen.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Goeie vakantie

Prima hotel eten goed en schone kamers

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

1 woord fantastisch

Fam. Scholten
Laatst bijgewerkt: 20 juli 2023

Wat een fantastisch hotel!

Netjes,schoon en heel luxe!

Weldink
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2022

Haydarpasha Palace

Erg mooi hotel, netjes. Leuk personeel. Lekker eten en drinken. Mooi zwembad, aan het strand. Enige minpunt is de ligging, wel bazaars op loopafstand, maar omgeving niet zo mooi en ver van stadjes af.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

super hotel

We waren overal tevreden over, prachtig hotel, super vriendelijk personeel. voldoende animatie zowel overdag als savonds. het eten was op zich goed en heel veel keuze alleen was het eten lauw / koud

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Hotel was goed. En personeel was vriendelijk

Was een goede vakantie. De ligging van hotel was goed. Tegenover de zee. Met genoeg bezigheden.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Zon, zee, zwembad en lekker luieren all inclusive voor een week een perfecte locatie Koffie perfect in de patisserie (ook perfect) Bier was niet te drinken, de kwaliteit van de cocktails was wisselend. Volop keuze uit restaurant locatie (restaurants bij de zee, zwembad en hoofdgebouw Zeer fraai bouwwerk, zowel binnen als buiten)

Esmeralda van de
Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Een van de beste hotels die wij met onze vakantie hebben gehad. Zeker alles was perfect. De kamer (duplex) badkamer, de ruimte. Het personeel, de animatie (hiervoor blijf je bij het hotel). Het eten, alles is gewoon tot in de puntjes perfect!!! We gaan er zeker weer naartoe terug.. Wij zoeken niet meer verder voor een ander hotel. Bedden, ja dat is een kwestie van wat je gewend bent. Van mij mogen de matrassen wat zachter. Is persoonlijk. De zwembaden meer dan genoeg en voor elk wat wils. Dan nog niet te vergeten het prive strand die te bereiken is door een tunnel vanuit het hotel. Naast Tukler (waar het hotel is) heb je Konakli, super leuk om daar eens te gaan winkelen. Met de bus ben je tussen de 1 en 1.50 kwijt...

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Mooi hotel en behalve onze kamer een goede kwaliteit

Mooi en goed hotel. Eten is goed en veelzijdig. Alleen onze kamer was waarschijnlijk voorheen het onderkomen van het personeel welke omgebouwd zijn voor gasten. De aankleding op onze kamer was minimaal en er waren zelfs geen over gordijnen. De weg op de diverse verdiepingen aar de lift was ondermaats. Geluidsoverlast middels het schuiven van de stoelen een verdieping boven ons. Ook hebben we diverse keren zonder stroom gezeten

Voorraad kamer
Geen over gordijnen