Grand Uysal Beach (ex Grand Uysal) reviews

W. Stronkhorst
Laatst bijgewerkt: 14 november 2023

Goed tot zeer goed

Prachtig weer met veel zon en elke dag ca. 26-28 gr. C. Eten zeer goed, aan het einde van de week iets minder variatie, waarschijnlijk de restjes opmaken aan het eind van het seizoen. Zeer attent, vriendelijk en gemoedelijk personeel.

Hr. P. Lindeman
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2023

heel goed hotel eten goed gastvrij vriendelijk personeel alleen wat meer animatie zal leuk zijn .en we hadden om zandstrand gevraagd er was en berg kiezels en en zee waar je in wegzakt en omhoog het strand weer op moet kruipen

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Klein maar fijn

In vergelijking met grote hotels echt een andere belevenis. Veel rustiger en persoonlijker. Het heeft allebei wat

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Goed hotel met zeer vriendelijk en hulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

zeer goed hotel

Zeer goed onlangs gerenoveerd hotel Strand was klein en afval potten werden niet leeg gehaald ligbedden en parasols waren gratis Ligging van hotel was rustig er was niet veel te doen in omgeving Eten was goed en veel keus personeel was vriendelijk al met al goed hotel

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Redelijk hotel

Veel katten die aan tafel schooien dat vind ik een beetje onhygiënisch met het eten

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2019

Goede verhouding prijs kwaliteit

Gezellig hotel en voor de prijs de moeite waard, vriendelijk personeel, kamers niets bijzonders, schoonmaak goed te noemen. Eten redelijk , we zijn niets te kort gekomen . Zwembad was niet ons ding, te krap allemaal en geen sfeer. De zee heerlijk maar moeilijk om er in en uit te komen. We hebben begrepen van andere Nederlandse gasten dat omdat het bijna einde seizoen was en het hotel bijna ging sluiten, alle service minimaal was en het in de voorafgaande maanden veel beter was. Toch hebben wij een leuke vakantie gehad maar we gaan niet meer terug .

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Klein ,gezellig, veel,nederlanders

Wij vonden het zeker waar voor het geld,personeelsleden waren erg vriendelijk .

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Kamer vuil wifi slecht geen entertainment alleen bingo en karaoke 1 x show van 3 kwatier. Alle bedden op het strand werden vast gehouden door het strand personeel ,een hele vervelende opdringerige kok .kei harde bedden .ontbijt werd niet bijgevuld, eten heel eentonig. Vaak lauw.okee einde van het seizoen maar bent en blijft een betalende klant .

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Prima locatie

Beetje gedateerd. Vriendelijk personeel, prima eten, dagelijkse schoonmaak

gezellig uitje met ons allen
ons afschijd