Grand Kaptan reviews

Zeer goed hotel. Alles er op en aan Zeer bekwaam e. Vriendelijk personeel

Kingma
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Fantastisch mooi en goed hotel

Een super mooi hotel dat uitermate geschikt is voor mensen die van luxe en strand houden. Er is veel te doen zoals entertainment, sport en welnis. Dus een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Heeft betere tijden gekend

Heel irritant dat personeel erg gericht is op het verkrijgen van fooien, alleenstaande vrouwen worden lastiggevallen door obers, de beachman is zelf maar een handeltje begonnen door de stoelen op de voorste rij te verhuren. Hotelhanddoek erop en de plek wordt bezet gehouden ook al komt er de hele dag niemand. Overdreven slijmerig gedrag naar vaste klanten. Alles voor een fooi. Jammer ook dat management dit zo laat gebeuren.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Mooie ligging vriendelijk personeel

Zeer slechte bedden. Kei hard en het derde bed kamer drie personen was gewoon een soort plank

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Oude wets

Geen moderne interieur, alles is verouderd. Geen tijdige informatie beschikbaar over de transport naar hotel. Prijsvrij is niet bereikbaar en geeft bijna geen informatie, je moet maar zelf uitzoeken. Voor veel stress gezorgd. De bus doet 3,5 uur van hotel naar het vliegveld. Heel erg vermoeiend.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Prima hotel voor een prima prijs

We hebben een fijne vakantie gehad in Grand Kaptan en gezien de prijs is het een prima hotel. Lekkere zwembaden, strand dichtbij en genoeg keuze qua eten en drinken. Wel regelmatig hetzelfde aanbod, maar altijd keuze tussen soepen, aardappels, friet, rijst en pasta. En ook voldoende soorten vlees, salades enz. Voor de kids is er een apart kidsbuffet, maar daar staat enkel een bak mais en worstjes of kipnuggets. Aanbod van shows vonden we minder. Als je er 2 weken zit en ze doen iedere week dezelfde shows dan is het snel klaar. Kamer was schoon, maar verouderd. Bedden waren ontzettend hard. En als je dan met 4 personen op een kamer zit, dan vind ik het erg jammer dat er maar 2 stoelen op het balkon staan. In het restaurant werden wij erg vriendelijk geholpen door Gokan en bij het zwembad is Tolga altijd bereid om te helpen. In de omgeving van het hotel zijn een paar winkels te vinden, maar veel hetzelfde aanbod. Dus om te shoppen moet je echt naar Alanya. Dit kan met een gratis shuttelbus vanaf het hotel, maar die zit snel vol.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2022

Leuke vakantie

Is over het algemeen een goede keuze. Diverse eetmogelijkheden. Stad is 8 minuten met de inbegrepen shuttle service die 6 keer per dag op en neer gaat.

Laatst bijgewerkt: 3 november 2019

een top hotel

het is een goed hotel ik heb geen kom taar op verde geen komaat

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Gezellig,mooi hotel, leuk personeel, top eten

Wij vonden Grand Kaptan een leuke gezellig verblijf.met vriendelijk personeel en top eten en drinken. mooie ligging en prima zwembad

Uitzicht vanaf de bar op het dak
Lekker naast het zwembad!
Dit lag er al toen we kwamen en ook nog toen we naar huis gingen.