Goldcity reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Goldcity

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Slecht resort

Dit resort heeft zijn tijd gehad. Tien jaar geleden waren we ook in Gold city resort. Dit jaar gingen we met vrienden. Maar het is niet meer wat het was. Het eten is totaal niet gevarieerd en lauw. De spa/sauna zit vol met kleine kinderen waardoor het druk is en stinkt naar urine. De cardio bij de fitness is allemaal kapot of gammel. De tennisbanen zijn ver weg en de netten kapot. Het aquapark heeft in die tien jaar ook geen onderhoud meer gehad. Alleen het zwembad is mooi en je kunt buiten ontbijten. Op gazipasa wordt niet gevlogen dus vanaf Antalya is het ruim twee uur met een taxi.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Gold city

Helaas zaten wij in gebouw b. Als je dan richting hotel wilde was het 7 minuten omhoog lopen. Was geen doen met 31 graden

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Mooi hotel , goede faciliteiten , mooi aquapark en zwembad

Mooi hotel met voldoende faciliteiten voor een leuke vakantie. Genoeg bedjes aan het zwembad. Kamer ruim en met wasmachine. Kitranden in de badkamer niet schoon en de schoonmaak kon onzes inziens wel wat beter. Voldoende keuze bij diner, lunch en ontbijt . Lekker en gevarieerd, temperatuur van het warme eten mocht voor ons iets hoger. Ligging ver van vliegveld antalya. Busje naar strand goed geregeld, naar centrum Alanya ongunstige tijden. Aquapark is heel leuk voor kinderen vanaf 4 tot en met volwassen. Zwembad mooi en schoon, temperatuur van het water is aangenaam.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Super hotel met adembenemend uitzicht

Transfer vanaf Antalya is lang ongeveer 3 uur maar vanaf het moment van aankomt iedere minuut waard geweest. Hotel ligt hoog op een berg in een rustige omgeving (geen auto’s, ambulances en dergelijke die op en neer rijden) met werkelijk adembenemend uitzicht ongeacht aan welke zijde van het hotel je kamer is. Veel groen, natuur en bloemen rondom het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Goed animatieteam met leuke activiteiten in en om het water o.a. schuimparty. Bijna iedere avond live muziek of entertainment in het amphitheater. Aquapark met glijbanen was geweldig voor zowel volwassenen als kinderen voor de allerkleinsten een waterspeelpark. Eten en drinken was lekker, veel en uitgebreid kortom voor ieder wat wils. Met de shuttlebus vanaf het hotel ben je in ongeveer 30 minuten in Alanya daar de big bazaar bezocht. Shuttlebus rijdt ook naar het privé strand van het hotel in ongeveer 10 minuten. Ook daar tegen betaling water activiteiten te doen onder andere parasailing is echt een aanrader. Wij hebben iedere minuut enorm genoten van onze vakantie en mooie herinneringen aan dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Erg fijn hotel met super vriendelijk personeel, zelfs aan het einde van het hoogseizoen!

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Goed park, leuke glijbanen, wel toe aan een update

Het park is leuk om naar toe te gaan. Het is een beetje ver rijden vanaf het vliegveld van antalya maar ook dit is nog wel enigsinds te overzien. Het park is wel echt toe aan een update. De liften zijn griezelig en werken met horten en stoten. De douchekop lekte wat en de airco's waren een klein beetje muf. Het zwembad daarentegen is top en ook het eten is erg lekker. Wij zijn 3 jaar geleden namelijk ook in Gold City geweest en het eten en het zwembad zijn eigenlijk niet veranderd maar de technische dingen waren toen wel beter.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Wel oke

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, kamers worden niet schoon gemaakt!! Personeel ontzettend chagrijnig, eten oké maar weinig variatie, wc’s zijn niet schoon overal.bijna niemand begrijpt je v.h personeel, hotel te vol geboekt.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Groot. Mooie uitstraling. Onder verwachting

Het hotel was zeker mooi, en de kamers ook. Helaas werden deze niet goed schoongemaakt tijdens het verblijf. Verder is het hotel niet erg “rolstoel vriendelijk” en zelfs wanneer je slecht ter been bent is het lastig om je in en om het hotel voor te bewegen. Verder doet de animatie zijn uiterste best om het leuk te maken. De mensen bij de receptie/guest relations zijn ontzettend vriendelijk, maar hier omheen (bar en eetzaal) valt dit ontzettend tegen

Balkon uitzicht