Eftalia Village reviews

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Geweldig voor de kinderen

Eftalia is helemaal leuk voor de kinderen de hele dag door eten en drinken. Helaas was het eten koud en louw dat vonden wij een nadeel. Veel animatie vriendelijk personeel

Hr. P. Radema
Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023

Verblijf eftalia village

We zijn met het gezin 8 dagen op vakantie geweest naar Turkije, we hebben voor deze vakantie bijna 5300 euro betaald. De verwachting die we hadden en wat we hebben gekregen zijn helaas niet waar gemaakt. Het verblijf en de faciliteiten denk aan de glijbanen waren uitstekend. De huishouding levert top werk en bij de receptie waren ze meestal vriendelijk. Het restaurant waren we minder over te spreken, weinig variatie in het eten, we misten echt een heleboel zaken. In de ochtend geen melk Chocomelk etc. Weinig variatie in beleg. Hele lange rijen bij het middag en avond eten, in het restaurant werd he weggekeken niet schoon en het personeel was echt niet vriendelijk. Op de ena laatste dag zei de receptie medewerker dat we wel een lunchpakket konden bestellen aangezien we midden in de nacht moesten uit checken. Dus zou hij dut regelen. Wij als gezin gingen hier dus ook vanuit dat dit geregeld zou zijn. Staan we daar dinsdag nacht is er dus niks geregeld gen lunchpakketten. Geen sorry e

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2023

Het was weer prima

Voor de vierde keer geweest. Super stek. Voor het eerst nu in de meivakantie. Het blijft zo gaaf hier. Goed eten, goede sfeer wat net zo belangrijk is. Nette kamers, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Toen we aankwamen was het 11 uur in de avond en we hadden nog niks kunnen eten. De vriendelijke man van de receptie gaf ons aan eventjes te wachten dan zouden zij wat regelen. Na 5 minuutjes wachten werden er vier overvolle borden met heerlijk eten voor ons neergezet met drinken erbij. We werden als koningen bedient. De rest van de vakantie is het niet heel anders geweest. De mensen zijn hier zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam en super lief voor de kinderen. Het eten was erg gevarieerd en er was genoeg keuze. De entertainment was ook super. Voor de kids was er heel erg veel te doen en de shows waren geweldig! Ook de Spa was top. Ik heb meerdere massages gehad. Ze proberen je wel doormidden van een gratis massage een heel pakket aan te bieden door te zeggen dat er van alles mis is met je lijf, maar als je gewoon aangeeft hier geen gebruik van te willen maken is er niks aan de hand. Kleine puntjes was dat de zwembaden koud waren (zomers is dit niet zo erg, maar in oktober niet heel fijn) en de bedden waren erg hard. Maar dit was ook echt alles! Onwijs genoten en we komen zeker weer terug!

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Geweldige hotel, heel erg schoon en heel vriendelijk

We hebben een top vakantie gehad, mooie Kamer heel erg schoon en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Fijne, gezellige plek

Wij hebben genoten! Ook voor mensen die wat slechter te been zijn is het prima te doen. Vriendelijk personeel en veel waterplezier voor groot en klein. De hamam is een absolute aanrader!

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Onvriendelijk en dreigend personeel

Hotel was overboekt en geen mogelijkheid voor ons om te blijven, ook niet in een ander Eftalia hotel. Toen we niet akkoord gingen met het alternatief werden we bedreigd door het personeel en moesten we maar op straat gaan slapen. Werd niet meer naar ons omgekeken en werden volledig genegeerd.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Nooit meer!!!

Waar we zoveel zin hadden in de vakantie begon het heel slecht.. eenmaal aangekomen in eftalia village werd ons op voorhand al verteld dat we voor 200 euro konden upgraden naar Eftalia Marine. We werden naar onze kamer gebracht en de man die dat deed bleef net zolang staan dat hij geld kreeg. Kamer was enorm klein voor een familie kamer, wc was enorm vies er lagen vieze tissues onder het bed, lakens waren vies ( ik wil niet weten wat er in zat ). Wij zijn direct terug gegaan naar de receptie en hebben de foto’s laten zien en gezegd dat dit echt niet kon zo! De man van de receptie weigerde om de foto’s te zien.. was enorm nors en wilde niks met de prijs doen om te upgraden. Om toch een leuke vakantie te hebben we voor 200 euro geüpgraded naar Eftalia marine. Zo blij dat we dat hebben gedaan!! We hebben daarna een erg leuke vakantie gehad. Pas wel op dat het niet echt all inclusief is , je moet voor veel dingen betalen! Deze vakantie heeft ons nog een hoop geld gekost dus..

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Erg leuk hotel, zeker voor kinderen!

We, vader met 2 kinderen van 10 en 11, zijn twee weken in Eftalia Village geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Bij de zwembaden van het hotel zelf is het erg druk, maar dan brengt Eftalia Island uitkomst. Hier de zwembaden, glijbanen en het strand samen, erg leuk! Het personeel is overwegend heel vriendelijk, de kamers zijn netjes, het eten is prima en het hotel heeft een prima ligging.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Mooi hotel voor een gezin met kinderen

Mooi hotel wat echt alles heeft voor het hele gezin. Van jong tot oud kan hier van genieten. Tijdens het eten (lunch en avondeten) was het wel erg druk en warm. Geen waaier of airco in het restaurant. Verder was het eten lekker. Zwembaden en glijbanen waren super leuk. 10 dagen vlogen voorbij.

Klein deel buffet
Grote glijbanen