Eftalia Aqua Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 2 september 2023

Mooi groot hotel met vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2023

Prima verzorgd

Prima hotel, vriendelijk net en schoon..........................................................................

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

hotel eftalia ocean

we hadden eftalia auqua geboekt, bij aankomst konden we upgraden naar ocean. dit hebben we gedaan omdat het sleht weer was en dan toch liever een luxere hotel wilden hebben, Dit doen ze blijbaar bij alle nederlanders, en hoor ook verschillende prijzen. Ocean is een te groot hotel. bij het zwembad maar 1 bar dus voor een drankje steeds een half uur in de rij. dit geld ook voor de lobby. voor de meeste alcohol moest je bij betalen. zit bijna geen drank bij de de all in Ook ijs moet je betalen, en voor nog veel meer, eetzaal is druk, gehorig en er wordt slecht bij gevuld. wij gingen ( omdat we de bandjes nog hadden ) elke dag bij auqua eten. echt een veel beter hotel.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Schoon. Dit jaar echter buiten hotel naar hamam geweest.

2 de keer naar eftalia aqua. Restaurant gedeelte mooi vernieuwd. Kamers hebben een flinke upgrade gehad. Housekeeping bijizonder vriendelijk en behulpzaam.. (is de toon die je ook vaak zelf zet) Zoons en vriend van oudste zoon zijn meegeweest. Hebben het ook leuk gehad. Veel gelachen met de lifeguard's bij de glijbanen. Eten in restaurant is voor ieder wat wils. En uitgebreid. Ben het wel eens met eerdere reviews waarin benoemd werdt dat je voor je sinaasappelsap en cocktails moet.betalen. Maar qua prijs wordt het dan ws wat duurder om te boeken.. Prijs kwaliteit prima.. Hygiëne was in orde. Kan hier en daar wel verbeteren. Om het nog schoner te laten ogen.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Aardige obers, veel eet keuze maar kwaliteit was niet goed. Hotel niet zoals omschreven

Zie klacht, zie klacht. Zie klacht zie klacht zie klacht

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Leuk voor de kids alleen slaat ultra all inclusief nergens op

Bijna alles moet je betalen zelfs de jus de Orange bij het ontbijt 10 jaar geleden was het anders zat echt alles erin dus voor het geld zou ik niet meer terug gaan

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Waar kinderparadijs

Hele goede prijs kwaliteit verhouding, hele fijne week gehad

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Geen idee

Wij zijn ongevraagd omgeboekt naar Senza ivm overboeking. Wij zijn 58 en.60 en zaten in een partyhotel. Smerig, hele slechte bedden, niet gepoetst en allemaal meiden en jongens van nog geen 30 om ons heen. Wij hebben geen goed woord over voor prijsvrij. Overboeking kan gebeuren ( alhoewel ik ben zelf receptioniste en gebeurt bij ons nooit, mag niet eens) maar geef een vergelijkbaar en passend hotel bij de gasten. Dit was echt vreselijk

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Geen idee

Wij zijn omheboekt naar het beroerde en superslecht Senza na ook nog 1 dag geminderd te zijn op onze vakantie. Slechte bedden en niet schoon Gewoon vuil Een party hotel notabene

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Schoon en netjes, maar faciliteiten en all incuslief is bagger

Alleen een net hotel meer niet. Wij kwamen aan en toen werd ons verteld dat er geen 2 kamers meer beschikbaar zijn. Dat we een familie kamer moeten aannemen met 5 personen en anders moeten we naar een ander hotel, want er is geen plek voor het geen wat wij hebben gereserveerd. Een familie kamer met 5 personen waarvan 1 baby, 1 wc, 1 badkamer, 1 afstandsbediening, 1 koelkast hoe dan?! Wij betalen voor 2 aparte kamers en worden gepropt in 1 kamer of we moeten maar een ander hotel accepteren. Na veel klagen hebben wij na 2 dagen een andere kamer gekregen, maar wij hebben wel 2 dagen betaald voor iets wat we niet gehad hebben!! All in slaat nergens op. We hebben bijna overal voor moeten bijbetalen zelfs voor een bolletje ijs of een verse sinaasappelsap betaal je. Bedjes om bij het zwembad te liggen waren er veelste weinig. Zelfs wanneer wij om 07:00 onze handdoeken wilde neerleggen was alles al bezet. Wanneer wij wilde eten in het restaurant was er niet eens plek voor ons waardoor we constant buiten het hotel zijn gaan eten. Kamers zijn mega gehorig. Wij zaten op kamer 4028, maar er was geen moment rust. Alleen het verschuiven van een stoel hoorde je al van sochtends tot snachts hoorde je niks anders, continu ruzie boven ons. Ook kregen wij continu geen nieuwe handdoeken. Mijn vriend is hier wat van gaan zeggen tegen de schoonmaaksters en zij gaven aan dat de handdoeken op zijn en kregen maar 1 klein handdoekje om mee af te drogen wat normaal bedoeld is voor de vloer om je voeten af te drogen!! Ook zijn er 2 korte broeken van mijn vriend kwijt geraakt. Wij hebben gevraagd aan de balie of ze gevonden zijn, maar dit was niet het geval. Het enige wat wij kregen te horen is dat het kan zijn dat ze mee zijn gegaan de was in. Met andere woorden je hebt pech, want de was word nog gedaan en jullie gaan naar huis. En begrip van de medewerkers achter de balie was er totaal niet in geen ene situatie. In 1 woord echt belachelijk. Wij wilde zo graag genieten als gezien, maar door al deze ellende is onze plezier een stuk minder geworden en waren enorm verbaasd over deze grove fouten en slechte service!

De glijbanen en een aantal van de zwembaden bij het hotel zelf