Delphin Deluxe Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Topper!

Geweldig goed hotel. Bij de activiteiten is aan elk detail gedacht, niets is teveel. Eten👌, er is zelfs een koelkastje met babypotjes voeding etc. Heb je een speciale gelegenheid, geef dit door en het wordt geregeld. Iedereen doet z'n best om de gasten het naar de zin te maken.

Mw. Y. Lucas
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Mw. Y. Lucas
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Een mooi en gezellig familie hotel

Echt ruim opgezet familie hotel ,leuk ontvangst. Mooie kamers met mini bar en kluis .(gratis) Diverse zwembaden met zonnebedjes Apart stilte bad, kinderbad en glijbanen Met leuke entertainment voor jong en oud Ligt direct aan zee Mooie steiger met zonnebedjes Elke avond live muziek en shows en voor de kinderen mini disco

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2022

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Luxe hotel, vriendelijk personeel. Ligging beetje ver van vliegveld Antalya. We hadden premium transfer bijbesteld maar moesten 1.5u wachten op het vliegveld voordat er een slaperige chauffeur kwam die geen engels of duits sprak. Onderweg was RAMPZALIG, de chauffeur reed extreem gevaarlijk, sneed andere weggebruikers af, slingerde over de weg en uiteindelijk stopte hij bij een vriend(tankstation) en ging rustig eten en drinken. Dit tegen grote onttevredenheid van zijn passagiers! Uiteindelijk vertrokken we en duurde het ca 5u!!!!! voordat we in ons hotel zijn afgezet. 80%!! van de passagiers zijn omderweg boos uitgestapt en hebben zelf een taxi genomen vanwege de grote ontevredenheid en roekeloos gedrag van deze chauffeur. We zouden ca 4u snachts aankomen maar kwamen rond 8u30 pas aan in ons hotel (1 nacht weggegooid) De terug reis naar het vliegveld ging daarentegen gelukkig wel goed en duurde ca 1u30

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Mooi hotel vriendelijk personeel

Bij aankomst word je snel geholpen . En word je verwelkomd met een drankje . Overal waar je gaat zitten word gevraagd WiFi je iets wil drinken . Kamer word elke dag schoon gemaakt . Kortom fijn hotel om zeker naar terug te gaan .

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Fantastisch Hotel

Dit was voor ons de 12e keer en wij voelen het als thuis komen

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Geweldig hotel met top service

Vanaf binnenkomen begint je vakantie. Gastvrijheid en service top . Vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te geven. Gast staat op nummer 1.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Fijn hotel

Fijn hotel , vriendelijke personeel , eten goed , blij met relax bad en fijne bedden .

Laatst bijgewerkt: 3 november 2019

Ontspannen, luxe, in de watten worden gelegd.

Na 25 jaar Turkije te hebben bezocht durf ik met recht te zeggen dat dit het beste hotel was waar we zijn geweest. Schoon, netjes, verzorgd, goed eten, goed drinken, 24 uurs service. Onbeperkt vers geperste jus bij het ontbijt, altijd onbeperkt gerookte zalm, smooties etc. (De wat luxere gerechten) Maar ook live en cooking pasta's, grill gerechten etc. Bedden perfect. Het buffet was zo goed dat we van het a la carte gedeelte geen gebruik hebben gemaakt. Super voor kleine kinderen, ook al hadden wij die niet. Bij aankomst lagen de badjassen klaar, sloffen, tandenborstels tandpasta, schoenpoets etc. Gasten die hier niet tevreden wegkomen kunnen beter nooit weer op vakantie gaan. Manlief gaat net zo lief naar de Canarische eilanden, maar naar dit bezoek wil hij volgend jaar naar een ander Delphin hotel.

bij de japanner
met onze duitse vrienden
aqua gym en zumba met julia
van de werkster geekregen