Club Sidar reviews

Verzorgd groot

..................................................

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Prima bevallen.

Velen komen ieder jaar weer terug. Weinig personen komen er eten.

Tomas Lev
Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

absolute aanrader

zeer schoon en goed verzorgd. vriendelijk personeel. zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; het ligt niet direct aan het strand (daar zou je anders ookwel meer voor betalen), maar wel op loopafstand. kamers zijn zeer schoon en ook ruim. Airco is tegen betaling (en deze is vrij duur. in de slaapkamer was het snel koud maar de woonkamer was ondanks de airco altijd warm omdat deze aan de zon kant lag; je kan eventueel een kamer aan de achterkant van het hotel vragen, houdt dan wel rekening met geluid/gebeden van een moskee, maar daar wen je snel aan). de bedden zijn meestal slecht in zuidelijke landen maar deze vond ik nog redelijk prima. eten/drinken bij zwembad is goed en niet duur. er is naast een glijbaan weinig voor kinderen. Personeel is niet ehbo-getraind (althans daar laten ze niets van merken); bij het zwembad ben je op jezelf en andere gasten aangewezen (dit zal waarschijnlijk bij 95% van de hotels zo zijn). Heerlijk en groot zwembad dat niet vroeg sluit, veel nederlanders. Ik zou er zonder twijfel zo weer heengaan.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Helemaal top

Wij hebben een ontzettend leuke vakantie gehad. Ontzettend leuk hotel met leuk personeel. Staan altijd klaar voor je. Normaal 5 sterren gewend, maar deze 3 sterren waren top.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Rustig gelegen

Ingang beetje gedateerd. En drinken veel te duur. Servise prima schoonmaak eigenlijk top.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Zwembad was top en receptie mensen van de bediening waren super

Wij hadden halfpension,maar dat was vreselijk weinig keus en het eten was koud.De schoonmaak kon ook wel beter en vaak kwamen ze pas om 17:00

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Perfect, schoon, goeie ligging prachtig zwembad

Niets op aan te merken. Heerlijk verblijf gehad. Als enige er is GEEN kidsclub en geen fitness ruimte! Dit word wel aangeboden maar is niet aanwezig Verder prima verblijf gehad op een mooi complex

Laatst bijgewerkt: 28 april 2019

Super schoon, mooi zwembad, ruime kamers

Fijne accomedatie met mooi zwembad

Laatst bijgewerkt: 21 september 2017

Geweldige accommodatie

club sitar is aan te raden voor een ieder die een goed verzorgd appartement of hotel zoekt. Mooi groot zwembad met glijbanen en op loopafstand tot het strand en de stad