Club Paradiso reviews

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Leuk hotel

Was leuk en mooie kamer met prachtig uitzicht...

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Genoten in Club Paradiso

Heerlijke vakantie gehad. Goed weer en prima resort. De kamer is niet mega nieuw maar er is niks kapot en het wordt goed schoon gehouden. Wij hadden een mooie ruime kamer boven het zwembad. Er is keuze in eten, de ene avond is het lekkerder als de andere. Kids hebben zich goed vermaakt bij het zwembad en bij de mini club aan het zwembad.

Mw. S. Vos
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2023

fijn hotel

gedateerd maar prijs kwaliteit klopt

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2023

Een goed hotel, met heerlijke massage.

Club paradiso zeker geen 5 sterren eerder 3. Zwembad overvol met ergenis de handdoeken al vroeg overal geplaatst. Veel trappen lopen naar je kamer, en eten was matig en niet erg gevarieerd. Verder was de welness heerlijk in het hotel,vooral de massage. Personeel vriendelijk, en heerlijk weer.

Hr. P. Beerten
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Marlies Dielis
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Vakantie 2023

Terug van een 9 daagse vakantie…. Tja wat zal ik ervan zeggen…. Na 7 jaar Turkije en daar hele mooie en leuke resorts gezien…. Was dit een domper….. veel te veel mensen bij een veel te klein zwembad, zeer slechte logistieke planning, er werd amper opgeruimd, alles was continu op….. slecht Engels sprekend personeel….. slechte WiFi waar je ook nog voor moest betalen……. Betalen voor de kluis op je kamer……… nee echt geen ultra all inclusive waard dit resort….. we hebben ons redelijk vermaakt en gelukkig met zeer leuke mensen daar geweest.

Hr. J. Doorn
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2023

Terugkoppeling club Paradiso

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie in club paradiso. Met 4 geweest, 2 volwassenen en twee kinderen (11 en 14 jaar) en het zeker naar ons zin gehad. Wij zijn mensen die geen hoge eisen stellen, maar club paradiso is geen 5 sterren ultra all-inclussief resort. Wanneer we de geluiden om ons heen horen over de ervaringen van diverse andere gasten, mogen we niet eens zo klagen over onze 10 dagen. Er gaan geluiden rond dat er een wisseling is gekomen in het management, waardoor de kwaliteit stevig achteruit is gegaan. Dit vanuit ervaring van gasten die er al meerdere jaren komen. Een aantal voorbeelden; Drinken continu op. Ijsblokjes voor in drank continu op. Eenzijdig eten...weinig variatie. Veel lange rijen bij de eet en drink gelegenheden. Meerdere snackpunten niet open of beperkt open. Snackbar na 24.00 uur, friet, soep en salade Zwembaden te klein in hoogseizoen voor zo'n groot hotel en de vele gasten. Te weinig bedjes bij het zwembad. Pluspunt: Familie kamer super groo

V. de Jong
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2023

Vakantie hotel Paradiso

Jammer dat er zoveel trappen zijn . Hotel is wat verouderd. Maar super personeel

een van de zwembaden
wat ze van eten kunnen maken .
zwembad met glijbanen
roosjes in een meloen gemaakt .