“ Alles was er, maar met mate. Ijs alleen tussen 15 en 16 en maar 2 soorten. Na 23 uur geen drank verkrijgbaar of tegen een belachelijke hoge prijs. Personeel kan geen Engels praten/verstaan. Chef kok deed geen enkele moeite om voor mij glutenvrij brood te regelen, dit moest ik zelf maar kopen in de supermarkt. Glijbanen gaan midden op de dag een paar uur dicht. Animatie is slecht. Elke dag moest ik vragen om schone handdoeken, dit werd niet automatisch gewisseld. Bed is niet verschoond, gedurende 10 dagen. Toiletbril was stuk en werd niet gerepareerd. Losse deksel werd elke dag weer gewoon los op de wc pot gelegd. Schimmel in de douche. Geen bagageruimte opslag. A la carte restaurant is er, maar kun je geen gebruik van maken. Sportruimte staat vol met kratten en kun je dus geen gebruik van maken. Airco in de lobby was alleen maar aan van 11 tot 15 uur. De grote baas van het hotel is een zeer zuinige eigenaar. De keuze in het restaurant was niet gevarieerd, veel kip aangeboden gekregen.
Zwembad: losse tegels, schroeven waar je je aan kunt bezeren. Pinquins (langs het water) spugen geen water en voeten zijn kapot, dus kans op stoten. Hekje bij het peuterbad was aan het roesten. 's avonds geen live muziek/entertainment aanwezig. Geen bar aanwezig bij het podium waar animatie/muziek gehouden zou kunnen worden (want de ruimte was er wel, maar werd niet benut). We hebben kunnen "genieten" van de muziek van het hotel ernaast, dat klonk wel gezellig.
Wifi moest je voor betalen en vaak niet beschikbaar.
Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard.
Transfer voor de auto naar het vliegveld is goed geregeld. “