Club Mermaid Village reviews

Laatst bijgewerkt: 21 november 2023

Ons verblijf in Club Mermaid Turkler (Alanya)

Heerlijke 3 weken genoten in Club Mermaid. Relatief klein familie hotel waar de gast voorop staat. Heerlijk eten met enthousiaste bediening Silvilay, Esraa, naiing, mooi verzorgd strand met leuk personeel Ali en Murad, die het verblijf extra leuk maken. Het voelt altijd weer als “thuis komen”

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Gezellig kleinschalig hotel.

Heel fijn hotel met heel vriendelijk personeel.. het hotel heeft rustige en drukkere kanten zodat je echt kan kiezen of je in de drukte wilt zitten of aan een rustiger zwembad. Wij vonden het eten echt heel lekker.het buffet is gevarieerd en elke avond worden er andere dingen vers bereid..

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Hotel oké, maar niet top.

Alles was er, maar met mate. Ijs alleen tussen 15 en 16 en maar 2 soorten. Na 23 uur geen drank verkrijgbaar of tegen een belachelijke hoge prijs. Personeel kan geen Engels praten/verstaan. Chef kok deed geen enkele moeite om voor mij glutenvrij brood te regelen, dit moest ik zelf maar kopen in de supermarkt. Glijbanen gaan midden op de dag een paar uur dicht. Animatie is slecht. Elke dag moest ik vragen om schone handdoeken, dit werd niet automatisch gewisseld. Bed is niet verschoond, gedurende 10 dagen. Toiletbril was stuk en werd niet gerepareerd. Losse deksel werd elke dag weer gewoon los op de wc pot gelegd. Schimmel in de douche. Geen bagageruimte opslag. A la carte restaurant is er, maar kun je geen gebruik van maken. Sportruimte staat vol met kratten en kun je dus geen gebruik van maken. Airco in de lobby was alleen maar aan van 11 tot 15 uur. De grote baas van het hotel is een zeer zuinige eigenaar. De keuze in het restaurant was niet gevarieerd, veel kip aangeboden gekregen. Zwembad: losse tegels, schroeven waar je je aan kunt bezeren. Pinquins (langs het water) spugen geen water en voeten zijn kapot, dus kans op stoten. Hekje bij het peuterbad was aan het roesten. 's avonds geen live muziek/entertainment aanwezig. Geen bar aanwezig bij het podium waar animatie/muziek gehouden zou kunnen worden (want de ruimte was er wel, maar werd niet benut). We hebben kunnen "genieten" van de muziek van het hotel ernaast, dat klonk wel gezellig. Wifi moest je voor betalen en vaak niet beschikbaar. Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard. Transfer voor de auto naar het vliegveld is goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2022

Mooi resort maar de kamers worden niet goed verzorgd.

Eerste dag aangekomen met een legen maag om 22.00. Er was nauwelijks wat te eten behalve wat soep resten en droog brood. Kamers worden niet goed verzorgd. Moest elke keer om schone handdoeken vragen die worden niet standaard gewisseld. Er is gevarieerd eten maar ze gebruiken bepaalde kruiden waardoor het lijkt alsof je elke dag het zelfde eet. Keek met de tweede dag al naar uit om naar huis te gaan.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2022

Fijn hotel, vriendelijk personeel, goed eten. Alles was top. Behalve de bedden of je moet van extreem harde bedden houden

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2022

Fantastisch, vriendelijk personeel, heerlijk resort, genoeg te doen!

Fantastisch, vriendelijk personeel, heerlijk resort, goede hygiëne op het resort, kamers zijn ruim en allemaal voorzien van airco, genoeg te doen en lekker dicht bij het strand! Massages zijn een grote aanrader om te doen op het resort en niet duur! Leuke winkels en bazaars op loop afstand te doen, er is zelfs een service wagen om je heen en weer te brengen vanuit het resort. Rijd elke 15 minuten

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Super accommodatie fijne mensen en zeer vriendelijke eigenaar

Top hotel voor 5de keer geweest , zeer fijne behulpzaam personeel,eten is top voor ieder wat wils . Eigenaar Ali zeer aardige man en doet alles om het je naar de zin te maken. Volgend jaar weer

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

Proper hotel met vriendelijke bediening

We zijn aangenaam verrast geweest door dit hotel, de bediening is er zeer goed en de kamers zijn heel mooi en proper. Het is is er goed, mocht iets meer afwisselend zijn maar keuze genoeg.

Laatst bijgewerkt: 6 november 2019

Klein hotel tussen 3 grote hotels

Klein hotels tussen 3 groten, maar zon mogelijkheden genoeg, dit is opgelost door zonne deks waar genoeg bedden staan. - ontvangst was gehaast en gestrest, - eigenaar (en hun gasten) roken aan de stamtafel in de grote hal na de lobby

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2016

verschrikkelijk

Eerste kamer balkon en badkamer vol rattekeutels!!! Zijn naar een hamam buiten het hotel geweest en daar was het personeel van de hamam bij het hotel niet van gediend.Heeft dat ook laten blijken op een zeer dreigende intimiderende wijze. Heb daarover beklag gedaan bij de receptie en die vonden dat zeer spijtig en zouden daar zeker iets aan doen.Later die avond niks vernomen dus ben zelf weer aan de receptie gegaan en werd toen afgewimpeld met ja ik heb het doorgegeven aan zijn baas en verder kunnen we ook niks doen.Nog geen excuses van het manegement,wat ik op zijn minst verwacht had.Dan de reisleider die ons op de eerste dag van alles aanbod en het zo deed voorkomen alsof het super aanbiedingen waren..We waren geinteresseerd in een boottocht voor de kinderen.De prijzen waren 50 euro voor volwassen en 25 voor de kinderen. Uiteindelijk hebben we 40 per volwassenen en 20 voor de kinderen betaald,maar de prijzen waren dus maar 15 voor volwassenen en 7,50 voor de kinderen!! Dus zwaar opgelicht!!!!!!!! Verder was de reisleider zo onvriendelijk want na een vraag die ik hem stelde aan de telefoon over de aankomst van terug vlucht kreeg ik een onnozele antwoord....ja und?? Alsof het niet belangrijk is om te weten welk vliegveld je land! Op onze vouchers stond namelijk koln/bonn,maar bij het hotellijst stond dusseldorf,dus ik vind dat persoonlijk toch geen rare vraag. Al met al de slechtse ervaring die ik ooit gehad heb qua hotel en reisleiding.

losse wcbril
Zwembad