174 beoordelingen voor Aparthotel Club Mermaid Village in Alanya Turkse Riviera

5.6
    gaby
    op 23.08.2016:

verschrikkelijk

Eerste kamer balkon en badkamer vol rattekeutels!!!
    Zijn naar een hamam buiten het hotel geweest en daar was het personeel van de hamam bij het hotel niet van gediend.Heeft dat ook laten blijken op een zeer dreigende intimiderende wijze. Heb daarover beklag gedaan bij de receptie en die vonden dat zeer spijtig en zouden daar zeker iets aan doen.Later die avond niks vernomen dus ben zelf weer aan de receptie gegaan en werd toen afgewimpeld met ja ik heb het doorgegeven aan zijn baas en verder kunnen we ook niks doen.Nog geen excuses van het manegement,wat ik op zijn minst verwacht had.Dan de reisleider die ons op de eerste dag van alles aanbod en het zo deed voorkomen alsof het super aanbiedingen waren..We waren geinteresseerd in een boottocht voor de kinderen.De prijzen waren 50 euro voor volwassen en 25 voor de kinderen. Uiteindelijk hebben we 40 per volwassenen en 20 voor de kinderen betaald,maar de prijzen waren dus maar 15 voor volwassenen en 7,50 voor de kinderen!! Dus zwaar opgelicht!!!!!!!!
    Verder was de reisleider zo onvriendelijk want na een vraag die ik hem stelde aan de telefoon over de aankomst van terug vlucht kreeg ik een onnozele antwoord....ja und?? Alsof het niet belangrijk is om te weten welk vliegveld je land! Op onze vouchers stond namelijk koln/bonn,maar bij het hotellijst stond dusseldorf,dus ik vind dat persoonlijk toch geen rare vraag.
    Al met al de slechtse ervaring die ik ooit gehad heb qua hotel en reisleiding.

F.
    op 15.08.2016:

Lekker compact en vriendelijk

Bij binnenkomst een Nederlands sprekende baliemedewerker, bleek geen boeking van ons in het systeem. Manager erbij gehaald, alsnog een kamer gekregen. Daarna een prima week gehad. Strand slecht.

elviera
    op 15.06.2015:

geweldig hotel

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in mermaid village. Alles was meer dan voldoende .Wij waren hier voor de 2de keer en gaan hier zeker nog vaker naartoe. Een geweldig kleinschalig hotel .

Rein van Hemert
    op 30.09.2014:

Prettig hotel, is aan te bevelen.

Wij hebben genoten van een fijne vakantie. Dit was mede te danken aan de accommodatie, personeel en service, een en ander zoals wij dit hebben ervaren.

danielle
    op 24.09.2014:

gezellig , goed en schoon hotel. met name voor gezinnen met kleine kinderen.

goed en schoon hotel. vriendelijk personeel. schone kamers en zeer ruim. wij sliepen met 2 volw. en 2 kinderen op een 2pk. dan heb je een 2p. bed en 1 1p. bed en een slaapbank. heel goed te doen. eten gevarieerd en lekker.

dienne
    op 23.09.2014:

Schoonmaak slecht

Schoonmaak kamers slecht / vloer was zwart en afval lag er na paar dagen nog /schoonmaak bij buffet slecht / tosti ijzer was zwart /frietvet werd te lang gebruikt / eten werd niet goed bijgevuld ,speelhoekje van kinderen ....toestellen waren groen en nat en er lag poep,animatie elke dag hetzelfde / niemand sprak fatsoenlijk engels / geen Turkse avond / problemen werden slecht opgelost,zwembad en eromheen is geen enkele keer dat wij er waren schoongemaakt,zelf hadden we een x een verstopping en met de bende daarvan hebben we nog de laatste drie dagen van onze vakantie gezeten

• Kamer/ appartement
    Amber
    op 16.09.2014:

Top vakantie gehad met veel gezelligheid

We hebben echt genoten van onze vakantie, het personeel was gastvrij, excursies waren erg leuk, alles was er voor een ontspannen gezellige vakantie. Het enige wat anders was dan we dachten was de afstand van het vliegveld alanya naar het hotel. Het is langer dan een half uur zoals werd aangegeven bij het reisbureau maar gelukkig was er in de bus airco en water dus was het goed uit te houden.

maurice
    op 11.08.2014:

absoluut geen 4 sterren

Wellicht een leuk hotel in het voorseizoen maar niet tijdens het hoogseizoen. Personeel spreekt nauwelijks engels, kamer 4 dagen niet schoongemaakt gemeld bij receptie maar deden niets moesten zelf op zoek naar toiletpapier naderhand werd verklaard dat er te weinig personeel was ivm suikerfeest, na het suikerfeest werd het heel druk waardoor tafels in het restaurant niet meer werden afgeruimd, glijbanen maar 3 uur per dag open. Loslopende honden en katten op het terrein terwijl huisdieren verboden zijn. Geen midnight snack. Wel een pluspunt is dat we een andere kamer kregen omdat de eerste kamer een uitzicht had op een muur van de buren. Veel geld betaald voor zeer weinig comfort.

Faciliteiten van Club Mermaid Village

• Duiken obv 1 beoordeling
  • Meer obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Alanya

Monday 23-7 Helder/Zonnig
Sunday 29-7 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Club Mermaid Village

Türkler Belediyesi 07400 Alanya Alanya, Turkije
T +90 242 537 64 70 F +90 242 537 64 69 I E mermaid@clubmermaid.com

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Club Mermaid Village in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 174 vakantie beoordelingen Club Mermaid Village.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Club Mermaid Village vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Club Mermaid Village scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Club Mermaid Village vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Club Mermaid Village en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Aparthotels Alanya of Aparthotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Club Mermaid Village achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Club Mermaid Village!

• gaby
    op 23.08.2016:

In al die 25 jaar dat wij al in Turkije vakantie houden, is dit het ergste hotel en reisleiding ooit! Ik zal deze hotel en reisleiding dan ook nooit aanbevelen, maar ten strengste afraden.

• elviera
    op 15.06.2015:

Maak zeker eens gebruik van de hamam. En leuke bazaars in de nabije omgeving (5 minuutjes lopen)

• Rein van Hemert
    op 30.09.2014:

Strand opknappen en ligstoelen vervangen

• dienne
    op 23.09.2014:

Beter schoonmaken Meer hygiëne qua het eten Turkse avond

• Amber
    op 16.09.2014:

Ik had wel meer turks eten bij het buffet willen zien want het was iets te veel westers. Verder is het een top hotel en ik zou zeker nog een keer gaan!