Bora Bora Butik reviews

6,1

4,8

Sonnenschein
Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2023

Goed verzorgd voor een mooie prijs.

Het hotel was zeer schoon en verbaasde ons positief, vooral voor de prijs die wij betaalden. Het eten was erg lekker en goed verzorgd, maar na 2/3 dagen merk je dat het eigenlijk steeds hetzelfde is. Het centrum is met lijn 1 binnen 20/30 minuten te bereiken. Het strand is eenvoudig via een tunneltje te bereiken. Personeel zou iets meer mogen lachen, alstublieft of hallo zeggen. Toch raad ik dit hotel zeker weten aan!

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Vriendelijke mensen

Hotel is prima mooie kamers. Alles is goed te bereiken als je geen zin hebt om te lopen pak je heel makkelijk een taxi overal in de omgeving hangen kastjes daar druk je op een knop en je taxi komt eraan en zijn een een aantal winkeltjes in de buurt maar als je wat meer wilt zien raad in oba centrum aan daar zijn ook leuke restaurantjes. Of ga je en keer naar Alanya stad.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

geen idee niet geweest de gastrelation heeft netjes telefonische uit uitgelegd dat ze gesloten zijn

deze hotel hadden wij geboekt maar sluit 29 sept 2022 jammer dat jullie zo slecht op de hoogte zijn met alles

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Geen idee, we moesten een ander hotel boeken omdat deze dicht ging

Omdat we bij toeval belde naar het hotel zo'n 10 dagen voordat we weg gingen hoorde we dat we geannuleerd waren. Het hotel zou op 30 september sluiten. D- reizen / prijsvrij wisten "niets "

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2022

Geweldige prijs / kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Sfeervol en overzichtelijk hotel. De locatie is super voor strand, wandelen en fietsen. Ieder jaar weer terug.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

oude zooi

was op de foto's mooi afgebeeld maar in werkelijkheid was het een gigantische tegenvaller.Het eten was eenzijdig en de katten liepen gewoon in de eetruimte en terras tijdens het eten.Het enige wat goed was, was het brood s'morgens was supervers maar verder viel het heel erg tegen.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2019

Niet gastvrij

Rioollucht badkamer en kapotte airco Onvriendelijke bediening Slecht eten

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Mooie plek als je verder weinig eisen hebt

Hotel ligt op een prima plek, centrum van Alanya is vlot en goed bereikbaar. De uitstraling ziet er luxe uit, helaas is er maar een (heel) klein buffet met zeer weinig variatie. Het eten wat er aangeboden wordt is nagenoeg bijna iedere dag hetzelfde. De drinkautomaten zijn zo zoet dat het glazuur je bijna van de tanden knapt als je er niet wat water bij in doet. Een van de obers vond mijn vriendin erg leuk, wat wij echt als overlast hebben ervaren. Na veelvuldig knipogen, aandacht vragen door steeds “mooi meisje” te roepen en andere gasten hierbij te betrekken hebben we hem er op aangesproken waarop het iets minderde. Andere gasten zijn voornamelijk van Russische of Turkse afkomst. Als je niet te veel in het hotel bent, er graag op uit gaat en ballen genoeg hebt om de obers op hun plek te zetten is het een uitstekend hotel. Als je er op uittrekt en bijvoorbeeld een autootje huurt om de omgeving te verkennen is het een perfecte locatie!

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2017

geweldg leuk familiehotel

Leuk overzichtelijk hotel, alles goed geregeld. Eten is lekker, altijd genoeg. goede ligging, 50 meter van het strand. top vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2017

Oase van rust

perfect zwembad. de zee op steenworp afstand. heeerlijk traditioneel eten. heeel erg mooi ook allemaal, alles nieuw. ook de lobby. het was echt mooi. voor een zon zee strand vakantie is dit een perfect hotel. alanya is binnen halfuurtje met de bus. voor kleding kun je daar het best proberen zaken te doen, voorderest in de buurt zijn het belachelijke prijzen van niet onder de 10 euro wat we niet gewend zijn van turkije.

ruime 4 pers. kamer Bora Bora
lekkere ruime douche