222 beoordelingen voor Aparthotel Blue Star in Alanya Turkse Riviera

« Toon alle accommodaties

Blue Star

4 sterren
7.5
  • Animatie
    6.7
  • Appartement
    8.0
  • Eten & drinken
    7.1
  • Faciliteiten
    7.3
  • Hygiëne
    7.8
  • Kamer
    7.5
  • Kamer/ appartement
    8.0
  • Kindvriendelijkheid
    7.2
  • Kwaliteit bedden
    6.5
  • Ligging
    7.2
  • Prijs/ kwaliteit
    7.6
  • Service personeel
    7.3
  • 0 experts: -
  • 222 vakantiegangers: 7.5
Beoordeling schrijven
222 beoordelingen
  • 9.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      5.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Dymphna Van Eijk
    op 10.07.2018:

    Gastvrij alles aanwezig

    Naast het hotel zit een 24 uurs supermarkt met prima tours voor een prima prijs. Mensen in de omgeving zijn ook vriendelijk en bieden vrijblijvend hulp aan indien nodig. In het hotel zit alles je hoeft eigenlijk het terein niet af. Standaard airco op de kamer was ook heel prettig. Echt het enige nadeel was dat de bedden vreselijk hard zijn.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 1.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      1.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      1.0
    • Kamer
      1.0
    • Kindvriendelijkheid
      1.0
    • Kwaliteit bedden
      1.0
    • Ligging
      1.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      1.0
    nancy
    op 06.10.2017:

    Rampzalig

    15 dagen geboekt en betaald 13 gekregen. Diaree 11 dagen lang. Schimmel op kamers. Brutaal personeel. Vies hotel. Veel ste klein hotel voor zoveel mensen. Snap niet dat prijsvrij dit hotel aanbied. Wij zijn bezig met stappen te ondernemen tegen prijsvrij. Slechtste vakantie ooit.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 5.0
    • Animatie
      5.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer
      2.0
    • Kwaliteit bedden
      1.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      4.0
    Inara
    op 07.10.2017:

    Het eten was echt niet te doen.. echt jammer verder hebben wij het leuk gehad

    We hebben het leuk gemaakt maar het eten wat zo slecht dat ik me er nog ziek van voel. En ik heb een sterke maag!

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      7.0
    Tessa
    op 02.10.2017:

    Mooi hotel

    Mooi hotel, in verhouding te klein zwembad. Ik zou de volgende x liever kiezen voor een hotel dichterbij het strand.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Animatie
      3.0
    • Eten & drinken
      3.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      3.0
    Fred
    op 25.09.2017:

    Zwaar achteruit gegaan

    Het hotel vind ik zwaar achteruit gegaan ik kwam hier voor de vierde keer maar gaat steeds slechter worden eentonig eten kwartier in de rij staan voor een omelet ruzie krijgen om het tosti ijzer avonds bier uit een plastieken beker vind ik niet kunnen.Dus zeker geen vier sterren waarde .Alleen de hostess van de hamman is Hollands en zeer vriendelijk en staat klaar voor je als je vragen hebt bij de receptie kreeg je een snauw.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 2.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      1.0
    • Faciliteiten
      2.0
    • Hygiëne
      2.0
    • Kamer
      2.0
    • Kindvriendelijkheid
      2.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      2.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    ali elhadi
    op 09.05.2017:

    slechtste hotel ooit

    wat het ergste overkomen is dat er met mijn telefoon gebeld is en heb kosten gekregen van 125 euro 23april heeft mijn provider mijn geblokkeerd ivm de kosten tot op heden want ze willen eerst de kosten hebben. heb meerdere keren mijn tel. in de kamer gelaten om op te laden ik moet het nr nog krijgen waarnaartoe gebeld is dat duurt rond half mei. zodra ik ned. uit bent zet ik mijn internet uit ben niet gek dat ik ga bellen we hebben wifi in het hotel dus via app bel ik. heb een vermoeden dat het de kamermeisjes het hebben gedaan maar zodra ik het nr heb kunnen we zien waar gebeld is. ik ga dit kosten niet betalen want het is gebeurd in het hotel terwijl mijn tel in de kamer was. toen we in ned zijn aangekomen wilde ik bellen ging niet heb andere pass. gevraagd of ik mocht bellen. maar nog steeds niet wetende wat er aan de hand is. vandaag na 2 dagen kom ik pas erachter want met koningsdag was alles gesloten hebben ze me geblokkeerd en nu weet ik pas wat de reden is.hotel was het slechtste hotel wat ik ooit gehad heb. eten zat geen variaties bedoel voor 4 ster dat je witte bonen en normale eten wat we niet eens thuis eten dat in zo n hotel krijg,. 17 april kwamen wij aan toen was er verse gebak maar woensdag was hetzelfde gebak eindelijk in diner op, ze bleven maar met over gebleven dingen terugkomen wat in de lunch over was of diner kwam als koude salade terug eten was ook soms verrot want je kon het ruiken en was erg eentonig geen enkele variaties en ook in gebakjes kwamen iedere keer terug wat overgebleven was. dit wellicht omdat het hotel nog weinig mensen had maar dan nog heb betaald voor service ik heb zelfs buiten gehoord van mensen dat regelmatig ambulance hier langs komt ivm voedselvergiftiging mensen die daar in de omgeving wonen hebben ons dit verteld. zelfs de medewerkers van het hotel waren op de hoogte dat het eten erg slecht was o.a. de receptioniste en de hamam medewerkers. iedereen sprak erover zelfs gasten onderling.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Animatie
      4.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      4.0
    salma
    op 14.10.2016:

    normaal

    Het eten is minder dan goed en drinken was slecht en sommige medewerkers zijn onvriendelijk en respectloos.maar het was wel schoon

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 9.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      10.0
    • Kamer
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      10.0
    • Service personeel
      10.0
    Ria
    op 16.06.2016:

    Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

    Kamers goed, eten goed, vriendelijk personeel, lekker zwembad

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 28

Faciliteiten van Blue Star

  • Kinderzwembad
  • Restaurant
  • Bar
  • Kinderfaciliteiten
  • Airconditioning
  • Sport
  • Internet
  • Zwembad

Blue Star is geschikt voor *

* Gebaseerd op meningen
  • Zon obv 159 beoordelingen
  • Strand obv 126 beoordelingen
  • Winkelen obv 99 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 68 beoordelingen
  • Wandelen obv 67 beoordelingen
  • Uitgaan obv 64 beoordelingen
  • Watersport obv 42 beoordelingen
  • Cultuur obv 38 beoordelingen
  • Actief obv 26 beoordelingen
  • Duiken obv 20 beoordelingen
  • Culinair obv 17 beoordelingen
  • Avontuur obv 16 beoordelingen
  • Natuur obv 15 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 14 beoordelingen
  • Fietsen obv 9 beoordelingen
  • Sightseeing obv 8 beoordelingen
  • Vissen obv 6 beoordelingen
  • Golfen obv 2 beoordelingen
  • Meer obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Alanya

Uitgebreide weersinformatie
Max (°C) Min (°C)
Monday 10-12 Onweer
Onweer
17 14
Tuesday 11-12 Onweer
Onweer
18 14
Wednesday 12-12 Onweer
Onweer
15 13
Thursday 13-12 Regenbui
Regenbui
14 10
Friday 14-12 Regenbui
Regenbui
15 11
Saturday 15-12 Regenbui
Regenbui
16 13
Sunday 16-12 Regenbui
Regenbui
17 14
Bron: Weerplaza logo

Contactinformatie van Blue Star

Saray Mahallesi Çevreyolu Cad. Toromanlar Sok. 07400 Alanya, Turkije
T +90 242 510 06 00 F +90 242 510 06 10 I E info@bluestarhotel.com

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Blue Star in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 222 vakantie beoordelingen Blue Star.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Blue Star vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Blue Star scoort:

  • Gezinnen: 7.4
  • Met partner: 7.4
  • Groep: 8.1

Behalve de vakantiebeoordelingen Blue Star vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Blue Star en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Aparthotels Alanya of Aparthotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Blue Star achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Blue Star!

  • Inara
    op 07.10.2017:

    Scooter huren aan de overkant, vriendelijke mensen!

    Meld misbruik
  • nancy
    op 06.10.2017:

    NOOIT BOEKEN

    Meld misbruik
  • ali elhadi
    op 09.05.2017:

    goed lezen reviews

    Meld misbruik
  • salma
    op 14.10.2016:

    Niks

    Meld misbruik
  • Nico
    op 28.09.2015:

    animatie kan beter.

    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 19
Recent bewaarde items

Je kunt eenvoudig je favoriete accommodaties en bestemmingen bewaren. Interessante accommodatie of bestemming gevonden? Klik dan op bewaren. Vanuit je persoonlijke pagina kun je ze dan één voor één bekijken.