Azak reviews

4,6

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Voor ons geen tweede keer

Hotel heeft een mooie ligging gelijk aan het strand en aan de straat met restaurants..De kamers en het hotel zijn wat verouderd op het plaatje ziet er het allemaal mooi uit. Het personeel is niet echt vriendelijk de man aan de receptie is erg chagrijnig bij het inchecken kregen we een sleutel en verder geen uitleg of iets dergelijks. Als we wat wouden vragen was hij ook niet vriendelijk. Voor ons was dit de laatste keer Azak hotel

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

perfecte ligging maar hotel is echt aan renovatie toe

hotel is oud vies ligging is perfect hotel wordt slecht schoongemaakt en is echt heel oud

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2022

Relaxed ,fijn ,gezellig

Personeel behulpzaam en vriendelijk .hotel schoon en netjes. Hamam ,keurig en respectvol .Eten prima .heerlijk aan het strand . Mooi uitzicht op zee

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

fijn familie hotel

prima hotel, vriendelijk hotel direct aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Simpele edoch net 3* hotel in Centrum

Direct aan het strand...huurbedjes en parasols aanwezig. Vanaf strand loop je gelijk het hotel in zonder tussenweg

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer vriendelijk & behulpzaam personeel aan receptie en in restaurant we gaan jullie zeker missen!! Mooi gelegen dicht aan het strand met toffe en lieve beach boy ⛱️ alles ligt er dagelijks proper bij. Top! Kamer klein maar gezellig en proper. Ontbijt en avond buffet genoeg variatie en veel keus complimenten aan de koks

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2017

geweldig hotel

hoef daar niet meer op door gaan,zegt genoeg,het is gewoon een goed hotel,vriendelijk persooneel,het is alleenjammer dat er bij de douche op het strand geen toillet is,jemoet nog een behoorlijk eindje lopen,vooral voor ouderen en mensen met beperking,is het zwaar.

Uitzicht zijkant kamer ,mooi!!
Strand bij hotel azak