19 beoordelingen voor Hotel Aydinbey Gold Dreams in Alanya Turkse Riviera

6.3
    Taib
    op 19.07.2019:

Goed

Ik vind het goed alleen eten mag iets warmer en beter show.

mathieu
    op 03.09.2011:

accomodatie is goed eten is slecht

accomodatie was goed familiekamer voor 5 personen is klein
    en het eten is slecht
    schoonmaaksters zijn vriendelijke n maken alles goed schoon super

Egbert
    op 25.09.2010:

Wel goed maar ligging minder

in omgeving hotel is niets te doen geen winkels in de buurt

Deborah Stijnis
    op 01.09.2010:

Leuk animatieteam... slecht hotel

We dachten het is een mooi hotel niet duur (foto's). Maar toen we binnen kwamen bij de receptie schrokken we wel. Het is er wel schoon alleen niet modern ofzo. Hele kleine kamers, schoonmakers maken niet goed schoon ze stofzuigen niet en je krijg niet elke dag een nieuw dekbed. We hebben 10 dagen onder hetzelfde dekbed gelegen. Wel elke dag niet handdoeken. Strandhanddoek zelf meenemen anders moet je voor 10 dage 20 euro betalen voor een strandhanddoek (om te lenen).

Eten was echt heel slecht. Geen variatie in het eten elke avond het zelfde. Alleen maar pasta pasta en nog eens pasta. Omgeving is niks. Je heb niks erom heen. Alleen maar een lege vlakte met allemaal vuil erin. Als je naar alanya wil moet je de bus nemen.

Animatie was heel leuk, overdag en savonds. Leuke heren en dames in het animatie team, ze zijn heel kindvriendelijk. Zelf het personeel bij het restaurant is heel kindvriendelijk.
    Het personeel kan helaas niet zo goed engels of duits, alleen het animatie team kan engels en duits. Er zijn daar veel russen, heel weinig nederlanders. Toen wij gingen waren maar 3 stelletjes die nederlands waren. Ze letten niet op hoe dronken je bent ze schenken gewoon bij ook al doet diegene rare dingen.

Wij kwamen sochtends om 10 uur aan bij het hotel en we moesten tot 13 uur wachten in de hitte met koffer en al totdat we de kamer in mochten. Ik zelf ben altijd gewend in turkije dat ze de koffers naar je kamer brengen, alleen hier gebeurde dat niet. Na 3 uur wachten moesten we onze eigen koffers ook nog mee sjouwen naar de kamer in 40 graden.
    Ik raad dit hotel niemand aan, ze hebben nogeneens normale airco's in het hotel, niet normaal. Volgende keer betaal wel weer gewoon 100 euro meer. Maar dan weet ik wel zeker dat we in een goed hotel zitten. Murat is wel de leukste van het animatieteam hij zorgt erwel voor dat de volwassene ook iets te doen hebben..

Vincent
    op 07.09.2010:

Net hotel, maar wat min-puntjes

Eten was niet altijd even goed, ik heb wat buikklachten (diaree/misselijkheid) gehad, net als wat andere in het hotel ontmoette Nederlanders.
    Kamer was netjes, (sober) maar goed, geur in de sportruimte was bedroevend, alsof er nog nooit gelucht is, (muffe keldergeur).
    Eten bij de BBQ was wel prima, gastheerschap, (koffer naar kamer brengen, schoonmaken van de kamers, en de schoonmaakploeg bij het zwembad was wel prima in orde, servicegericht, en kwaliteit icm prijs was oke...

Annalies
    op 16.08.2010:

goed en betaalbaar familiehotel

vakantie gehad met 3 kinderen 14/12/8/ jaar, prima hotel, lekker dicht bij het strand, netjes familievilla, schoon, lekker eten, jammer iets te weinig voor jonge kinderen, bij het diner zoals frietjes

fatima
    op 02.08.2010:

Geen 5 sterren waard

Fitness ruimte was vies en oud, receptie personeel was niet vriendelijk.het eten was eentonig. het hotel was niet aan gepast op nederlandse toeristen , maar meer voor russen, het eten ook. ze spraken ook geen engels

Robert-Jan
    op 21.07.2010:

Goed resort met goede prijs kwaliteit

Animatie was echt top zeer van genoten en mee gelachen, ze zijn dol op Nederlanders en regelen een hoop voor je.

« 1 2 3