Aslan City reviews

5,2

5,7
3,5

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

Mooie ligging, slecht eten.....

Wij hebben een heerlijke week gehad in Alanya. Alleen het all inclusive concept stelt niets voor. Het eten was niet goed. Vlees lag koud en zwart gebakken in de bakken. Frietjes waren koud. Kortom slecht! Bij het zwembad waren geen drankjes te krijgen terwijl er wel een poolbar was. Deze bleef gewoon gesloten terwijl er toch redelijk veel mensen in het hotel waren.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2017

geen 3 maar 1 sterren hotel

Er is geen terras waar je kunt zitten. Voor op de stoep en aan de zijkant van het hotel staan ca 30 stoelen waar je kan zitten voor 1 hotel met ca 250 gasten. Cola Fanta en 7 up komt uit 1 tap,smaakt alsof het met water is gemengd met weinig koolzuur. Bier is net slootwater,geen schuimkraagje en wederom gemengd met water. eten is niet slecht kwa smaak maar elke dag het zelfde...salades meloen en rijst. S morgens geen bruinbrood of ander soort brood. Totaal niks te doen in het hotel,geen muziek geen animatie nog niet eens 1 pooltafel of iets voor kinderen. Wiffi is waardeloos en alleen beneden bij de receptie en barretje,valt telkens uit en dan moet je weer receptie vragen om het in te stellen. ook als je ervoor betaald voor door het hele hotel te kunnen gebruiken valt hij weg.aan overlast in het hotel door andere gasten word niks gedaan,ze zijn te vriendelijk(bang) om iets te doen.hotel verdiend geen 3 sterren, alleen de ligging is fijn wat betrefd zee en centrum afstand,maar zo aan de weg zonder fatsoenlijke plek voor stoelen voor de gasten is weer niet fijn. ook het zwembad steld niets voor....om je ff af te kolelen is het oke,maar iet voor echt lekker te kunnen zwemmen of om de kids leuk in te laten spelen. Wij hebben ons wel vermaakt,door ergens anders te eten en te gaan drinken. Daar waar animatie en gezelligheid was...want dat is in dit hotel niet. als je gaat voor 1 goedkope slaapplek waar je ook og kunt douchen dan is dit hotel oke...maar voor goedkoop eten en drinken kun je beter buiten de deur eten want dat is net zo goedkoop en 10 keer lekkerder

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2017

Voor 1 week een goed hotel dichtbij het strand

De eerste middag was het eten niet warm. Nadat we dit hadden doorgegeven was het de rest vd vakantie prima. De keuze was beperkt en vaak hetzelfde. Er was geen middernachtsoep terwijl dit wel vermeld werd. Ondanks dat het hotel aan een drukke straat ligt en tegenover het aquapark hebben we daar geen last van gehad en we hadden een kamer aan de straatkant. Dichtbij het strand en vriendelijk personeel. Als dit hotel in de openbare ruimtes airco had en schone vloerbedekking in de gangen was het al een ster meer waard. De kamer was kraakhelder

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2017

Slechte service, oud hotel met weinig voorzieningen.

Dit hotel viel in erg veel tegen, de locatie is super, maar daarmee is ook alles wel gezegd. All-inclusive valt tegen, er is weinig keuze en een aantal beloofde eetmomenten zijn er helemaal niet (geen snacks, geen taart en gebak). Personeel is erg opdringerig en vertoont grensoverschrijdend gedrag naar ons (twee vrouwen). De kamers zijn oud, schimmel in de badkamer, ratelende airco, lampen zonder lampenkappen etc. Gasten van het hotel zijn voornamelijk Duits en Russisch. Dronken hotelgasten veroorzaken zeer veel overlast en het management doet hier niks aan. Korte opsomming van onze week; er waren nog meer tegenvallers. Met andere woorden: geef vooral geen geld uit aan dit hotel!