15 beoordelingen voor Hotel Aska Kleopatra Beste in Alanya Turkse Riviera

6.4
    7.1
    Rick
    op 26.09.2017:

Mooie ligging, slecht eten.....

Wij hebben een heerlijke week gehad in Alanya. Alleen het all inclusive concept stelt niets voor. Het eten was niet goed. Vlees lag koud en zwart gebakken in de bakken. Frietjes waren koud. Kortom slecht! Bij het zwembad waren geen drankjes te krijgen terwijl er wel een poolbar was. Deze bleef gewoon gesloten terwijl er toch redelijk veel mensen in het hotel waren.

maria
    op 24.08.2017:

geen 3 maar 1 sterren hotel

Er is geen terras waar je kunt zitten. Voor op de stoep en aan de zijkant van het hotel staan ca 30 stoelen waar je kan zitten voor 1 hotel met ca 250 gasten. Cola Fanta en 7 up komt uit 1 tap,smaakt alsof het met water is gemengd met weinig koolzuur. Bier is net slootwater,geen schuimkraagje en wederom gemengd met water. eten is niet slecht kwa smaak maar elke dag het zelfde...salades meloen en rijst. S morgens geen bruinbrood of ander soort brood. Totaal niks te doen in het hotel,geen muziek geen animatie nog niet eens 1 pooltafel of iets voor kinderen. Wiffi is waardeloos en alleen beneden bij de receptie en barretje,valt telkens uit en dan moet je weer receptie vragen om het in te stellen. ook als je ervoor betaald voor door het hele hotel te kunnen gebruiken valt hij weg.aan overlast in het hotel door andere gasten word niks gedaan,ze zijn te vriendelijk(bang) om iets te doen.hotel verdiend geen 3 sterren, alleen de ligging is fijn wat betrefd zee en centrum afstand,maar zo aan de weg zonder fatsoenlijke plek voor stoelen voor de gasten is weer niet fijn. ook het zwembad steld niets voor....om je ff af te kolelen is het oke,maar iet voor echt lekker te kunnen zwemmen of om de kids leuk in te laten spelen. Wij hebben ons wel vermaakt,door ergens anders te eten en te gaan drinken. Daar waar animatie en gezelligheid was...want dat is in dit hotel niet. als je gaat voor 1 goedkope slaapplek waar je ook og kunt douchen dan is dit hotel oke...maar voor goedkoop eten en drinken kun je beter buiten de deur eten want dat is net zo goedkoop en 10 keer lekkerder

Jolanda
    op 18.08.2017:

Voor 1 week een goed hotel dichtbij het strand

De eerste middag was het eten niet warm. Nadat we dit hadden doorgegeven was het de rest vd vakantie prima. De keuze was beperkt en vaak hetzelfde. Er was geen middernachtsoep terwijl dit wel vermeld werd. Ondanks dat het hotel aan een drukke straat ligt en tegenover het aquapark hebben we daar geen last van gehad en we hadden een kamer aan de straatkant. Dichtbij het strand en vriendelijk personeel. Als dit hotel in de openbare ruimtes airco had en schone vloerbedekking in de gangen was het al een ster meer waard. De kamer was kraakhelder

Barbara
    op 17.08.2017:

Slechte service, oud hotel met weinig voorzieningen.

Dit hotel viel in erg veel tegen, de locatie is super, maar daarmee is ook alles wel gezegd. All-inclusive valt tegen, er is weinig keuze en een aantal beloofde eetmomenten zijn er helemaal niet (geen snacks, geen taart en gebak). Personeel is erg opdringerig en vertoont grensoverschrijdend gedrag naar ons (twee vrouwen). De kamers zijn oud, schimmel in de badkamer, ratelende airco, lampen zonder lampenkappen etc.
    Gasten van het hotel zijn voornamelijk Duits en Russisch. Dronken hotelgasten veroorzaken zeer veel overlast en het management doet hier niks aan.

Korte opsomming van onze week; er waren nog meer tegenvallers. Met andere woorden: geef vooral geen geld uit aan dit hotel!

miloe
    op 10.06.2015:

simpel hotel waar je weinig van hoeft te verwachten

We vlogen met sunexpress, wat een vreselijke maatschappij. Hotel was goed gelegen maar geen animatie. Zwembad was twee bij twee en ijskoud. Eten was erg weinig keuze en bijna altijd hetzelfde. Daar en tegen wel erg heet. Kamers waren matig en werden gelukkig elke dag schoongemaakt. Als je kinderen hebt moet je hier zeker niet heengaan.

Noraly
    op 29.07.2014:

een heel fijn hotel!

Ik heb een week verbleven in het hotel en ik heb het als prettig ervaren! Het personeel en service was super! Altijd even vriendelijk, sociaal en behulpzaam! De ligging was voor ons goed, alles was bereikbaar lopend! Het eten vond ik lekker, genoeg keuze en variatie met de dag! De hygiene was ook goed, elke dag werd alles gepoetst, handdoeken werden vervangen als je ze op de grond legde, en bedden werden ook bij gehouden!

Sanne
    op 09.08.2013:

Een prima/schoon hotel.

Een prima hotel. Eten was goed met heel veel toetjes.
    Centrale ligging, ene kant ligt het strand aan de andere kant het centrum.
    Nadeel: het duurt wel ongeveer 2 uur van de luchthaven naar het hotel.

Henk
    op 09.01.2013:

omgeving centrum en strand

leuk en geinteresseerd personeel die je altijd goed te woord staan

• Rick
    op 26.09.2017:

Catering in hotel op peil brengen. Poolbar bij het zwembad openen.

• maria
    op 24.08.2017:

Hotel voor alleen te slapen en douchen dus neem alleen loge s eten en drinken is in alanya spotgoedkoop voor animatie moet je in de stad zijn eten bij Restaurant Elite op de hoek van de straat is super ,er is 2 x per week 1 zanger of zangeres en obers voeren elke avond ca 22.30 een ect op met dans e4cht super.

• Jolanda
    op 18.08.2017:

Geen hotel voor mensen met engtevrees ivm de kleine liften. Airco in alle openbare ruimtes want soms moesten we naar de kamer omdat het in de bar/ lobby te warm was.

• Barbara
    op 17.08.2017:

Thuis blijven of een ander hotel zoeken!

• Noraly
    op 29.07.2014:

Het enige wat minder was aan het hotel het zwembad! Dit is niet bepaald groot, waardoor ook weinig plek om te zonnen! Tegenover het hotel lag wel het aquapark van alanya! Hier zijn we een paar dagen heen gegaan, uiteraard tegen betaling! Maar het was het waard, genoeg glijbanen, zwembaden, ligbedden met parasol, waar je gemakkelijk een hele dag kunt genieten!