M.C Arancia Resort reviews

2,5
4,3
3,8

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Mooi resort, te druk met eten

Vaak geen plek met eten, eten vaak daardoor koud gegeten, personeel erg behulpzaam en vriendelijk, leuk animatie team.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Goor, smerig vieze bouwval hotel. Asociale onvriendelijke personeel

Bedgoed= kei smerig, bloedvlekken kei gore kussen matrassen met gore vlekken. op de stoffen stoel bloedvlekken, vieze strepen Bijna geen licht= zal wel bewust zijn dan zie wat een vieze gore hotel is. Eten= drama, ranzig om te zien. Mensen pakken met de handen terwijl er nog mensen moeten pakken, borden en klompjes niet goed afgewassen. Op de grond in de restaurant, zo smerig. Personeel, lui onvriendelijk asociaal en zekers niet behulpzaam. Wc pooten oh mei God wat smerig. Kluisjes doen het kei slecht. Schuifpui gaat bijna niet dicht. Overal lig vuil. Hel vakantie dagen. Daarom geboekt in een andere hotel. Helaas staat de foto's op de andere foon, word vervolgd Reviews over deze hotel is zekers waar!!!!

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Redelijk hotel maar slecht en koud eten

Eten was altijd koud dus niet lekker en veel te druk en te weinig personeel bij bar.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Een en al slecht

Waar moet ik beginnen. Wij hebben een klachtbrief opgestuurd met 25 minpunten en daarmee waren we eigenlijk nog lang niet klaar. Totaal niet aan te bevelen aan anderen. Wij hebben dus veel geld hiervoor weggegooid. De omgeving was daarintegen niet al te slecht, maar het hotel is niet om over te spreken.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Onhygiënisch,diverse mankementen ,zwembaden slecht

Eten erg slecht waardoor meerdere mensen voedselvergiftiging hebben opgelopen. Hotelkamer wordt vaak niet of niet goed schoongemaakt. Tot 2 keer toe meegemaakt dat er in het kinderzwembad ontlasting lag van kinderen en niet werd schoongemaakt en het zwembad niet werd gesloten.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2019

Mooi hotel met geweldig uitzicht maar zeer dramatisch eten

De ligging en het hotel zijn prima maar voor her eten kan je hier beter niet komen. Het ontbijt os nog een beetje te doen maar de rest is echt te erg. Wij hebben ook helaas elke avond middag ergens anders moeten eten

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2019

Nooit heen gaan voor het eten!

Leuk hotel met verschrikkelijk eten! Wil je iemand spreken voor een klacht, onmogelijk want terug gebeld word je niet en langskomen doen ze al helemaal niet! Mooie zwembaden en kamers, maar het eten? 1.5 uur ijs op een dag voor ultra all in! Echt lef gewoon wat voor prijzen je betaald voor wat je krijgt.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Zeer slecht

We ontbeten niet in het hotel omdat het niet te eten was. Elke dag een pannenkoek of gebakken ei meer was er niet. We wachten vaak op middageten wat ook elke dag hetzelfde was maar toch iets meer variatie bood en vers was. Avondeten was het zelfde als de middag. In mijn tien dagen verblijf is er een keer een Turkse avond gehouden en was het eten beter dan de andere avonden. Het karnemelk is niet te drinken. De bekers zijn vaak vies. Je moet stipt op tijd zijn voor het eten als je een schone gedekte tafel wil en niet wil dat het lekkere eten op is. Er is geen mayo te vinden bij de friet. We hebben paar keer de MC Donalds opgezocht omdat we het eten zat waren. Voor de kinderen zijn er glijbanen maar het zwembad is erg vies. Ik en mijn zoon hebben uitslag gekregen. De laatste dag hebben we een kakkerlak in ons kamer ontdekt. De receptie was er niet verbaasd over. De lobby de gangen en de liften van het hotel zijn erg warm. De familiekamer is lekker ruim. De deur van de klerenkast en douche waren stuk. Het hotel is aan renovatie toe. De timmerman loopt van de ene kamer naar de andere om dingen te repareren. Animatie is aanwezig en proberen het gezellig te maken ze spreken alleen Russisch en Turks. Voor mij geen probleem maar Nederlandse gasten konden niks verstaan. Er wordt heel veel Russisch muziek gedraaid omdat het hotel gericht is op de Russen.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

VERSCHRIKKELIJK!

Ga hier niet naar toe! Vies,asociaal, onvriendelijk

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Heel erg toe aan een renoveren

Een waardeloos hotel niet echt geschikt voor nederlanders eten is waardeloos is echt gericht op het oost blok. De barren stinken allemaal. Het is gewoon een heel vies hotel Het zwembad was wel mooi en ruimte voor iedereen. Hier komen wij nooit meer zonde van het geld

Gore beddengoed
Poepdeeltjes in t zwembad