13 beoordelingen voor Hotel Arancia Resort in Alanya Turkse Riviera

4.9
    4.5
    Irma
    op 24.09.2022:

Mooi resort, te druk met eten

Vaak geen plek met eten, eten vaak daardoor koud gegeten, personeel erg behulpzaam en vriendelijk, leuk animatie team.

Demi
    op 07.06.2019:

Verschrikkelijk

Wil je een verschrikkelijke vakantie? Kies dan voor MC Arancia resort. Wat een nare plek! Personeel en receptie kijken je t liefst niet aan, kunnen ook geen engels alleen russisch en turks. Animatie (volwassene en kinderen) alleen in t russisch. Klachten gedaan dat er poep in t zwembad lag, dat werd pas na 1.5 dag met een netje eruit geschept, overal nog poepdeeltjes. Je hoeft mijn engels niet te begrijpen om te realiseren dat kinderen daar doodziek van worden! Dus na de 5e dag moest ik mijn kind verbieden te zwemmen bij de glijbaantjes (enorm sneu) niemand die er de ernst van inzag.

Er is geen kinderbuffet, uberhaupt niks voor kinderen (geen frietjes niks) alleen elke dag pasta en aardappelpuree.
    Er is meer alcohol dan frisdrank soorten (apparaten gaven vaak alleen water)

Wel élke dag housekeeping, laat dat het enige pluspunt zijn.

Kom hier sowieso niet met kleine kinderen, door de harde muziek overdag en nog harder ‘s avonds kunnen kinderen niet slapen, bass te hard alsof je in een discotheek staat.

————————
    n over prijsvrij; hier niet boeken!!!
    Doordat er problemen waren en wij geen reisleider hadden moest ik steeds bellen naar prijsvrij; het heeft mij 66 euro gekost!!!!!! Het “nood”nummer van prijsvrij laat je 20 minuten in de wacht staan en geeft dan een bandje aan dat ze het druk hebben en je later maar moet terugbellen. Ik heb dit meerdere keren moeten doen! Nooit telefonisch contact meer gehad of teruggebeld. Alleen maar mailtjes met; de reisleider zal contact met u opnemen! En mijn kosten? Daar rouwt niemand om behalve ik, want élké euro voor deze vakantie was al teveel.

Kijk naar de recenties! Ja het hotel ziet er prachtig uit maar het gaat vooral om de inhoud! Laat je niet voor de gek houden zoals wij deden.

Davy
    op 19.07.2019:

Zeeeeeeer slecht

Zeeeeeeeeer slecht snap niet dat prijsvrij deze kan aanraden

Paul
    op 26.07.2019:

Mooi hotel,locatie, slecht personeel/service en verschrikkelijke gasten

Hotel an sich is mooi, ligging prima, mooie tuin, gasten zijn 95% Russen-oezbeken etc. die echt andere Normen en waarden hebben dan West Europese landen.
    Personeel niet vriendelijk, afstandelijk en spreken ook bijna geen Engels en/of duits.
    Eten is voor 5 sterren Hotel heel erg slecht. Alle Apparaten vaak buiten werking, geen glazen erbij, vies etc.

Jessica
    op 17.08.2019:

VERSCHRIKKELIJK!

Ga hier niet naar toe! Vies,asociaal, onvriendelijk

Mich
    op 21.08.2019:

Nooit heen gaan voor het eten!

Leuk hotel met verschrikkelijk eten! Wil je iemand spreken voor een klacht, onmogelijk want terug gebeld word je niet en langskomen doen ze al helemaal niet! Mooie zwembaden en kamers, maar het eten? 1.5 uur ijs op een dag voor ultra all in! Echt lef gewoon wat voor prijzen je betaald voor wat je krijgt.

Jeffrey
    op 25.09.2019:

Een en al slecht

Waar moet ik beginnen. Wij hebben een klachtbrief opgestuurd met 25 minpunten en daarmee waren we eigenlijk nog lang niet klaar. Totaal niet aan te bevelen aan anderen. Wij hebben dus veel geld hiervoor weggegooid. De omgeving was daarintegen niet al te slecht, maar het hotel is niet om over te spreken.

Jansen
    op 04.10.2019:

Goor, smerig vieze bouwval hotel. Asociale onvriendelijke personeel

Bedgoed= kei smerig, bloedvlekken kei gore kussen matrassen met gore vlekken.
    op de stoffen stoel bloedvlekken, vieze strepen
    Bijna geen licht= zal wel bewust zijn dan zie wat een vieze gore hotel is.
    Eten= drama, ranzig om te zien. Mensen pakken met de handen terwijl er nog mensen moeten pakken, borden en klompjes niet goed afgewassen. Op de grond in de restaurant, zo smerig.
    Personeel, lui onvriendelijk asociaal en zekers niet behulpzaam.
    Wc pooten oh mei God wat smerig.
    Kluisjes doen het kei slecht. Schuifpui gaat bijna niet dicht.
    Overal lig vuil. Hel vakantie dagen. Daarom geboekt in een andere hotel.
    Helaas staat de foto's op de andere foon, word vervolgd

Reviews over deze hotel is zekers waar!!!!

Faciliteiten van Arancia Resort

• Aan/nabij het strand

Arancia Resort is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Alanya

Saturday 3-12 Bewolkt
Friday 9-12 Bewolkt

Reisaanbieders voor Arancia Resort

Contactinformatie van Arancia Resort

İskele Mevkii Konaklı 7400 Alanya, Turkije

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Arancia Resort in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 13 vakantie beoordelingen Arancia Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Arancia Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Arancia Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Arancia Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Arancia Resort en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Hotels Alanya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Arancia Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Arancia Resort!

Reisaanbieders voor Arancia Resort

• Irma
    op 24.09.2022:

Eten zou in 2 blokken van 1,5 uur kunnen zodat er zitplaatsen zijn., bv door naast het zwarte armbandje met een rood en wit bandje te werken, verdieping 1,2 en 3 rood verdieping 4,5,6 een witte.

• Jansen
    op 04.10.2019:

Prijsvrij, jullie moeten je schamen dat jullie op de hoogte zijn van dit bouwval hotel toch in jullie brochure hebt staan. Jullie luisterde wel maar liet aan onze lot over. We zijn ook onbeschoft behandelt door meneer van meeting point. Voel me opgelicht en daarbij genaaid en helaas stonden we alleen voor en ergste is machteloos.

• Jeffrey
    op 25.09.2019:

Ga NIET naar dit hotel, je betaald veelste veel voor wat je eigenlijk hoort te krijgen. Wij hebben maar 1 dag bij het hotel zelf gegeten, de rest van de dagen hebben wij in restaurants gegeten omdat het eten in het hotel zo super slecht was.

• Mich
    op 21.08.2019:

Neem eigen eten mee

• Jessica
    op 17.08.2019:

Wij dachten een leuke vakantie te gaan krijgen. Alles was minder waar. De hygiëne was verschrikkelijk. Je plakte aan de tafels en stoelen vast zo vies. De bedden waren vies, geen schone handdoeken. het eten was iedere dag aardappel puree en bedorven groente! borden,bestek en glazen waren vaak op dus wanneer ze aangevuld waren raad je het al was het vechten om een bordje. personeel negeert het Nederlandse volk maar het Russische volk is meer dan welkom! ontlasting in het zwembad wordt niet meteen schoongemaakt waardoor de kids aan de kant moeten blijven erf fijn met 40 graden. klachten worden niet aangenomen. reisleiding komt niet en is op de eerste dag ook niet geweest. drinken is vaak op. ik kan nog wel 100 dingen opnoemen maar mensen ga hier niet naar toe!