Alaiye Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2022

Voor deze prijs prima

Wij komen hier voor de 3e keer .Alleen de bedden mogen wel vervangen worden en het hoofdgebouw mag op de gangen wel een nieuw behang en nieuwe plinten deze zijn aan vervanging toe.Ook dit jaar viel het animatieteam tegen.Verder een prima vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Mooi en schoon Resort

Keurig resort waar eigenlijk niet veel op aan te merken is. Het eten was goed en gevarieerd. De zwembaden en het waterpark zijn zeker in de smaak gevallen bij mij en de kinderen. Toch één klein puntje van kritiek, WiFi was echt dramatisch. In de lobby ging het wel maar in de rest van het hotel onvoldoende.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2019

Rustig plaats .mooie hotel

Ik vind bus slecht. Punt 1 de afstand antalya naar alanya is 2uur rijden. De bus cuveur rijd hart en gevaarlijk. Terug weg cuveur zij de dát híj 2uur geslapen hat. Afentoe stop te híj omdat niét meer kon rijden

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2019

schoon complex met mooi zwembad.

Heerlijk ruimtelijk resort met mooi zwembad en heel vriendelijk personeel. Kinderen vermaakten zich uitstekend! Eten was goed! Vlakbij het strand.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Luxe, goed eten, vriendelijk personeel

We zijn een gezin met 2 jonge kinderen, 2 en 4 jaar oud. Met name de bediening was erg vriendelijk naar onze jongens. Erg netjes en schoon. We hadden nog een dag een auto gehuurd, zeker een aanrader! Een nadeel is dat het avondeten pas vanaf 19.00 uur is. Vonden we persoonlijk beetje laat voor onze kinderen. Erg genoten!

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Klantvriendelijk, schoon, groot, prettig

Heerlijke zwembaden en een stuk strand. Eten was netjes, vers en divers. Zeer vriendelijk personeel. Hotelkamer was prima, alleen het kussen was wat hard en hoog. Entertainment is niet overdreven aanwezig als je van een wat rustigere vakantie houdt.

Laatst bijgewerkt: 7 november 2018

Goed hotel aan een prachtige baai

miste een beetje het a la minute koken, maar op zich genoeg keus uit de vele schaving dishes

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2018

Goed hotel, fijne zwembaden en prima strand

Familiekamers vielen een beetje tegen (slaapbank in woonkamer, 2 1-persoonsbedden in slaapkamer) mooie zwembaden, prima strand (aan de kleine kant, maar voldoende) restaurant goed, lekker eten. Nadeel vonden wij de moskee (ca. 5 min afstand)

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

Vriendelijk personeel. Kamers top met heerlijk bed en schoon. Animatieteam is super leuk en leuk aanbod aan activiteiten. Pushen niet om mee te doen. Dit jaar 3 keer geweest. Volgend jaar weer in ieder geval in augustus 2018.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2017

geweldig hotel

alleen niet boeken via Corendon een ramp op de vliegvelden vertragingen en onervaren personeel op de heen reis bijna twee uur vertraging op het vliegveld tijden van de heen reis twee keer gewijzigd terug reis een ramp met intecken bijna twee uur in de rij gestaan in de cate ook nog weer problemen.

Mijn kamer