Poseidon reviews

6,1

Mw. A. Kuijpers
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Heerlijke accomodatie

Vriendelijk personeel. Eten goed. Schone kamers, fijne bedden. Kortom een goed hotel, gaan zeker nog een keertje terug.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Hotel poseidon

Heel fijn hotel, kamers wat kleiner dan we gewend zijn maar goed te doen. Eten is goed verzorgd. Personeel super vriendelijk. Genoeg te doen vanuit hotel, liggng is perfect.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Mooi hotel, niet all in waardig

Mooie, schone gerenoveerde kamers, wel aan de kleine kant. Hotel ligt op een mooie locatie aan het strand. Het eten was minimaal, koud, weinig keus, alleen saladebar was uitgebreid. Koffie niet lekker, alleen Turkse thee, maar keus uit 4 inlandse sterke drank, geen animatie, cocktails niet all-inn. Wij vonden het niet all-in waardig. Zijn merendeels uit eten geweest.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

goed gelegen, vriendelijk personeel

goed gelegen, vriendelijk personeel, wel slechte communicatie qua taal. Niet geheel all inclusive concept. Eten matig qua keus.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

goed gelegen, vriendelijk personeel

goed gelegen, vriendelijke personeel, allen slechte communicatie qua taal. meerdere uitbreiding qua eten zou mogelijk moeten zijn.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

goed gelegen, vriendelijk personeel

matig in eten, vriendelijke benadering,kamers zouden wat groter mogen zijn.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Strand is erg smal 4 rijen strandstoelen heel dicht op elkaar Geen ruimte om te lopen

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Top hotel

Eten veel variatie en goed. Vriendelijk personeel alleen een groot minpunt is dat er weinig tot geen plek is voor een bed aan zee of aan het zwembad. Verder alles goed geregeld mooi & schoon met een prachtige ligging aan zee.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Geen 4sterren waardig

Een echte afraden ik zal hier nooit meer heengaan

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

Prettig hotel om te verblijven

Het Poseidon hotel kenmerkt zich door het hardwerkende en vriendelijk personeel . Stand bevindt zich op zeer korte afstand .