Pasa Bey reviews

Laatst bijgewerkt: 11 september 2023

Goed is goed

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2022

Fantastisch familie hotel, vriendelijk personeel, goed eten

Dit was de 2e keer dat we hier heen gegaan zijn en het is ons weer super goed bevallen. Het eten is heerlijk. Geen kipnuggets met friet gelukkig, maar allemaal veelal Turkse gerechten, en lekkere salades. Want als je m’n Turkije bent eet je Turks. Personeel is heel behulpzaam. Proberen het echt naar je zin te maken. Ook voor de oudere onder ons een echte aanrader. De Hamam onder het hotel vonden we ook prima. Iets duurder dat buiten t hotel, maar zeker de moeite waard. We hebben weer een fantastische vakantie gehad .

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Prima hotel, mooi zwembad.

Prima hotel, nabij het centrum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is zeer uitgebreid en zeer goed.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Leuk, gezellig en gemoedelijk hotel.

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel. Eten was zeer gevarieerd en smaakte voortreffelijk. Superleuke animatie, mogelijk gemaakt door een superleuke entertainer,Chico genaamd . Elke dag wist hij ons uitstekend te vermaken. Een hotel waar wij zeker terug zullen komen.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Kleinschalig gezellig

Een kleinschalig hotel. Wij hadden een kleine kamer met ruime balkon. Bedden waren best hard. Nadat we bij receptie hadden gevraagd hadden we 2 dagen erna een topmatras gekregen. Ook 1extra kussen. WiFi was helaas erg slecht. Eten was prima te doen. Animatie hadden we meer van verwacht maar Goed je vermaakt je verder wel. Alleen jammer dat je rond 8 uur al geen strandenden meer had omdat iedereen al handdoeken op hadden gelegd na onze 4de dag werd hier in de ochtend opgelegd of de mensen er wel echt waren. Verder een prima hotel voor een klein budget.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2019

Erg leuk hotel

Pasabey is een mooi hotelletje. Ik ben samen met mijn vriend gegaan de ligging is ook perfect ... je bent vlak bij de zee en barstreet. Chico de animatie deed heel goed zijn best !! Marmaris is zoooo mooi!

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Prima Hotel

Het hotel was super vriendelijk personeel en goed verzorgd een goede vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Te vaak de zelfde animaties

Animaties vaak het zelfde, muziek achter grond teveel op jongeren gericht en vaak te hard

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

super hotel

mooi hotel goede service goede ligging heerlijk eten vlak bij de winkels en strand

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2019

Heerlijk hotel, prima ligging t.o.v het centrum

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Marmaris. Het hotel telt al jaren hetzelfde vriendelijke personeel. Eten en drinken is zeer uitgebreid, voor ieder wel iets lekkers.

Avond eten
Pool by night